Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Bruker Ralph Lauren Academy Peacoat i Small.

 

Er du ikke fornøyd med din losjakkefra PRL? Eller ønsker du bare en ekstra losjakke?

 

Har ikke peiling på størrelsen, men tenker å prøve meg på målene som er oppgitt av selger.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Noen her inne som har Naked and famous slim guy eller weird guy, og kan si noe om hvordan passformen er?

 

Har et par så og si nye N&F Weird Guy LHT, passformen minner meg litt om Levi's 508; relativt god plass i lår og baken samtidig som den ikke ser ut som et telt nederst. Rise'en (hva i all vide verden er "rise" på norsk?) er normal, men siden jeg liker bedre bukser med høy rise er disse til salgs i str. 31.

Lenke til kommentar

Noen her inne som har Naked and famous slim guy eller weird guy, og kan si noe om hvordan passformen er?

Har ingen av dem, men vi kan rangere de slik etter hvor slanke de er, og starter med den slankeste.

1. Super Skinny Guy

2. Skinny Guy

3. Weird Guy

4. Slim Guy

5. Regular Guy

 

Du kan finne mål på modellene fra diverse sider: blueowl.us, tate + yoko

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

 

Har et par så og si nye N&F Weird Guy LHT, passformen minner meg litt om Levi's 508; relativt god plass i lår og baken samtidig som den ikke ser ut som et telt nederst. Rise'en (hva i all vide verden er "rise" på norsk?) er normal, men siden jeg liker bedre bukser med høy rise er disse til salgs i str. 31.

Er rise'en jeg er usikker på, kunne godt tenke meg et par jeans med litt høy rise selv. Noen som har noen tips? Sliter veldig med å finne jeans med høy rise som også er slim fit.

Lenke til kommentar

Tviler egentlig på at du vil finne så mye sånt i Oslo. Skader selvsagt ikke å ta en kikk hos Gunnar Øye, Ferner osv, men vil ikke tro utvalget er gigantisk.

 

 

Sjekk ut Follestad også, de har en del forskjellig. Mener jeg så tweeddresser der. I alle fall.

Takk for tips. Jeg fant fine dresser hos Eger (blant annet Tiger of Sweden og J.Lindeberg hadde noen veldig fine) og Follestad. Follestad hadde også fått inn en del flotte ullslips. Endte dog opp med bukse fra Acne og frakk fra A.P.C. Alt kan skje når man er i byen med penger...

Endret av Broseph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...