Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det teit å kjøpe vintage?

Funnet en fin rugby fra Burberrys som de het før, som i dag heter Burberry. Er samme merke men bare tidligere navn.

 

Er liksom helt plain og ser ikke ut som noe hippie-greier :p

 

Tja. Noe "vintage" kan man jo kjøpe, men jeg tror ikke jeg ville kjøpt en 30 år gammel bomullsgenser.

Lenke til kommentar

Stemmer for skjorte, crewneck og chinos eller dongeribukse(type mørk blå uten sær vask). Går man for dress, er det tydelig at du har tatt på deg dressen for anledningen, og det ikke representerer deg på noen måte. Det samme vil skje med blazer. Førstnevnte er et hverdagsantrekk, og vil dermed på en bedre måte gjenspeile deg og din kredibilitet og seriøsitet. Dette trakk jeg rett ut av luften, akkurat nå, basert på de fag jeg har om psykologi og adferd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da var første skjorten fra Luxire bestilt i standard blå oxford. 75 USD (ca 400 kr) med frakt.

 

Regner ikke med at passformen er helt 100% på første runde, men satser på at jeg har målt bra nok slik at skjorten passer tålelig greit.

 

Uansett, 400 KR for en skjorte sydd på målsøm må sies å være en god pris.

 

Jeg har ikke prøvd andre nettbutikker som selger skjorter på MTM, så aner ikke hvordan Luxire er i forhold til de men ut ifra tilbakemeldingene på SF er det gode skjorter for prisen.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykk av at arbeidet er bedre enn hos f.eks. ModernTailor ihvertfall. Får vel fort se om det er tilfelle når jeg får bestilt selv.

Man treffer aldri 100% på første forsøk, så lenge man ikke kopierer mål fra en eksisterende skjorte, for man blir alltid ekstra pirkete når man faktisk har muligheten til å være det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Deltok i en konkurranse på Elle.co.uk (håper jeg kan få gutteklær da...) gjennom Barbours FB-side. Har vunnet 1000 pund (ca 8600 KR) å handle for på Barbourbymail.co.uk.

 

Aktuelle jakker for meg er hvertfall; Barbour Beaufort eller Bedale, Heritage Liddesdale eller Chelsea sportquilt. Hva med f. eks Barbour International A7 i "racing green"? Ser også de har et par hansker og et skjerf i tartanmønster som kan være aktuelt å plukke med seg.

 

A7%20Brass%20Bright%20Colours%20Waxed%20Jacket%20Racing%20Green-150.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...