Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er svart. tror ikke det er den A7 utgaven. liker best den i svart, jeg. Det er også en i oliven som er fin.

 

OK, takk!

 

Får sende en mail til hun fra Barbour som sendte meg mail, da jeg ikke kan si at jeg leste vilkårene for å bli med i konkurransen på Elle UK. (f. eks dersom det er begrenset til UK-folk, alternativt damer/jenter) :hmm:

Lenke til kommentar

Uff da, vil ikke si at jeg er direkte enig i at den er frastøtende så vil jeg si at jeg er delvis enig i at det ikke er den peneste ting på denne jord.

 

Leter og leter etter den perfekte jakke/genser som kan strikkes når noen tilbyr seg å gjøre det for meg. Har dere noen forslag så denne på SF og kunne godt tenke meg noe lignende.

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykk av at arbeidet er bedre enn hos f.eks. ModernTailor ihvertfall.

 

Tja.. Jeg har aldri opplevd at en søm ryker på noe fra modern tailor, men det har jeg på en skjorte fra Luxire.

 

Jeg ville uansett utvilsomt bestilt fra Luxire, bare så det er sagt. Jeg regner med at jeg bare var uheldig med skjorten.

Lenke til kommentar

Jeg var den første som anbefalte Luxire på forumet, og de er imo mye bedre enn Moderntailor. Har 4 skjorter fra de nå.

 

Tenkte å teste ut Luxire jeg også. OCBD i første omgang. Classic blue Oxford, Blue Royal Oxford eller Sky Blue Oxford? Heller mest mot Blue Royal.

Sky Blue Oxford var den første skjorten jeg kjøpte fra Luxire og er veldig fornøyd med den.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

OK, takk!

 

Får sende en mail til hun fra Barbour som sendte meg mail, da jeg ikke kan si at jeg leste vilkårene for å bli med i konkurransen på Elle UK. (f. eks dersom det er begrenset til UK-folk, alternativt damer/jenter) :hmm:

Du har ikke tenk på å kjøpe den barbourjakka james bond bruker i skyfall da?

http://wp.poshformen.com/wp-content/uploads/2012/10/jacket-300x285.jpg

 

den er jo helt sykt kul.

Heter beacon heritage tror jeg

Lenke til kommentar

Fikk mail tilbake fra Barbours representant og alt er fortsatt OK.

 

Her er noen jakker jeg har tenkt som mulige innkjøp; (var litt problemer med direktelinking)

Barbour A7 International i svart, navy eller olive

Barbour Peel Navy (er pr. nå ikke på lager i navy)

Barbour Duffle i antrasitt eller navy

Beaufort Olive

 

Hva tycks?

 

Det verste er at selv om jeg kjøper alle disse vil jeg fortsatt ha penger igjen.

 

Men da kan jeg kjøpe et skjerf i tartanmønster + hansker + liner, da har jeg vel brukt opp pengene.

 

Skal høre med hun fra Barbour om jeg "må" bruke alle pengene eller om det er mulig å få noe inn på PayPal-konto eller rett inn på bankkonto for 1000£ er en anseelig sum. I verste fall får jeg prøve å selge det på finn/ebay hvis jeg ikke har bruk for alle jakkene.

 

Supertrym: Den er stilig, men regner med den er laget i ganske begrenset opplag. Skal allikevel leite litt på Barbour.com/barbourbymail og sende hun en mail angående den.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Ville gått for A7 egentlig, veldig anvendelig til hverdagsbruk. Jeg har en Barbour Bedale (ligner på Beaufort), men den blir ikke så mye brukt. Hvis du ikke har mange quilted jakker, så kan du jo se på det også.

 

Hvilken farge da?

 

Olive var jo veldig pen, men hvis jeg i tillegg går for Beaufort som er olive kan det bli litt mye. Den er jo faktisk pen i svart også og relativt pen i navy.

 

Har ingen quiltede jakker. Synes de kan se bra ut på bilder men prøvde f. eks Liddesdale i dag og er litt tja til den hvertfall. Også finnes det jo mange forskjellige typer. :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Tja.. Jeg har aldri opplevd at en søm ryker på noe fra modern tailor, men det har jeg på en skjorte fra Luxire.

 

Jeg ville uansett utvilsomt bestilt fra Luxire, bare så det er sagt. Jeg regner med at jeg bare var uheldig med skjorten.

Jeg har opplevd knapper som har duttet av på 2-3 skjorter fra ModernTailor, men synes også arbeidet generelt har en tendens til å være litt slurvete. Man kan vel uansett ikke forvente stort til de prisene.

Lenke til kommentar

post-293767-0-09748700-1360007365_thumb.jpgpost-293767-0-68801400-1360007376_thumb.jpgpost-293767-0-61538700-1360007391_thumb.jpg

post-293767-0-33226000-1360007409_thumb.jpg

Jeg vet at det er mest gutter her inne, men jeg spør jeg.

Jeg har akkurat gått til innkjøp av disse kjolene. Og jeg trenger nye sko til dem. Jeg har kastet mange av de gamle skoene mine.

Men jeg sliter så forferdelig med å gå med høye hæler. Over 5-6 cm er vondt. (Piner meg gjennom 16 cm 2 ganger i året. Det holder)

Noen som har noen fine flate sko?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...