Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dette er grunnen til at mange kvinner ikke frekventerer forum. Skjerp deg.

 

Lmao!

Ja, for jeg var så jævla seriøs at jeg tenker å ta ned hele diskusjon.no om jeg ikke får bildene - for den kommentaren der fungerer jo alltid.

 

Nei, fra spøk (for de som ikke trodde det selv om den var i spoiler og liten tekst) til revolver.

 

boffen: En slik er fin om sommeren. Bruker den og funker flott.

 

 

660460.png

 

 

Til det i går, gikk ikke for Burberrys genseren. Hørte på dere - smart.

 

Jeg får så lett gnagesår av ballerina sko, men det er vel noen sko som ikke gir så lett gnagesår? Helst sommersko. Jeg elsker å bruke søte kjoler med fine sko.

Det gjelder ballerina sko fra prisen 200,- til 1000,-

 

Kan bruke gnagsårplaster. Funker kanon.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Lmao!

Ja, for jeg var så jævla seriøs at jeg tenker å ta ned hele diskusjon.no om jeg ikke får bildene - for den kommentaren der fungerer jo aldri.

Nei, fra spøk til revolver.

 

boffen: En slik er fin om sommeren.

 

 

660460.png

 

 

Til det i går, gikk ikke for Burberrys genseren. Hørte på dere - smart.

 

 

 

Kan bruke gnagsårplaster. Funker kanon.

Jeg syntes hvite sko er fine, men............. De blir så lett skitne.

Lenke til kommentar

Imo ser cornish, sapper, corbridge, chelsea quilt, ariel samt de har vel en duffel som ser grei ut også.

 

Takker for tips, skal se litt nærmere på disse! :)

 

Hva anbefales da til bruk om sommeren?

 

Hva med en windbreaker? Her en fra PRL, men jeg har en fra Frislid som er kurant. Funker fint på litt kalde sommerkvelder, men er det regn bør du ta med en paraply... :yes:

 

polo-ralph-lauren-aviator-navy-shelburne-windbreaker-product-1-4550265-794444777_large_flex.jpeg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Har en sånn som Xtra linker til over her fra PRL bare tynnere - den har hette bak gjemt glidelås i nakken, noe som er utrolig kjekt.

 

Sånn har jeg. Funker gull men tynn så bør være litt varmt!

polo-ralph-lauren-stratford-windbreaker-57580-600x600.jpg

spacer.gif

 

Jeg syntes hvite sko er fine, men............. De blir så lett skitne.

Jepp, det er ulempen med hvite sko. Men det spørs hvor du skal bruke de - om det er steder det er relativt rent sånn generelt eller hva.

Fant kanskje en nyttlig side for deg: Summer Survival Skills: How to Keep White Shoes White, hehe.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Jepp, det er ulempen med hvite sko. Men det spørs hvor du skal bruke de - om det er steder det er relativt rent sånn generelt eller hva.

Fant kanskje en nyttlig side for deg: Summer Survival Skills: How to Keep White Shoes White, hehe.

Ulempen ja. Familien har hus i Torreveija, så tilbringer sommeren der. Ikke kjempe rent der, men relativt.

Kanskje jeg skal gå barbeint istedet.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke en god idè. Varmt og puster ikke.

 

Njæ... Er det under 17-18 grader syns jeg det fungerer greit med en skjorte under.

 

Men jeg bruker heller en lett windbreaker eller noe lignende, bare så det er sagt.

 

 

 

 

Jeg har opplevd knapper som har duttet av på 2-3 skjorter fra ModernTailor, men synes også arbeidet generelt har en tendens til å være litt slurvete. Man kan vel uansett ikke forvente stort til de prisene.

 

Jeg har også opplevd at knapper har falt av på flere skjorter fra MT. Det syns jeg egentlig ikke er så veldig farlig. Når en søm går opp av seg selv etter 3-4 gangers bruk er jeg derimot ikke like fornøyd, og det skjedde med den ene skjorten min fra Luxire i helgen. De tilbød seg dog å lage en ny en til meg med en gang, så jeg er uansett fornøyd, og ville som sagt utvilsomt valgt dem foran MT.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg også gira på Luxire her, f eks en Blue Royal oxford. Det er vel ingen vits i å ikke gå får custom fitting? Oppgir man de målene man leser av på kroppen, eller skal en selv prøve å anslå hvor lang skjorten bør være på de ulike stedene? Kan jo ikke ha samme omkrets på brystet som på skjorten. Men jeg regner nesten med at de gjør den jobben selv. :)

Endret av -sebastian-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...