Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste her har vel et par gensere fra PRL, men personlig synes jeg de er altfor store i størrelsen. Jeg er fornøyd med den merinoullsgenseren jeg har fra J.Lindeberg, men det er sikkert ikke alle her som har så høye tanker om dem.

 

+1 på JL sine merinoer. Liker dem godt, har tre stykker. Ellers har jeg faktisk bare en fra CT og en Filippa K. Passformen er for meg best på JL sine. Til tusingen her i butikk har jeg ikke kommet over så mye annet, faktisk. Kanskje noen fra ToS, men de er i mine øyne alt for utringet i halsen. PRL sine koster fort 1300++, om en ikke går på nett med proxy osv. :)

Lenke til kommentar

Skal ta en titt på J.Lindeberg, så fremt de ikke har logoen sin over brystet.

 

Har et par fra PRL, men har aldri blitt 100% fornøyd med passformen. Takk for tips, men Oslo-Bergen blir litt langt for et par gensere.

 

Handler mine hos J.Crew. God kvalitet i forhold til prisene. Og de har XS + slimfit :love:

Tittet litt på J.Crew, men må ha ting i hus før mandag morgen, så går nok ikke.

 

Hvis du skal ha noe som du kan prøve i butikk og som er greit priset kan du ta en tur innom Massimo Dutti. Jeg har riktignok bare en genser derfra, men den har holdt seg veldig greit.

Tar meg en tur i morgen. Takk for tipset.

 

Kan forresten legge til at jeg er ekstremt frustrert etter å ikke ha funnet noe som ikke har lommer, skinnlapper eller logoer. Jeg kan ikke fordra trendy.

Lenke til kommentar

Selv om J.Lindeberg har logo på brystet, så er det ikke mye å sukke for. Veldig liten logo på de jeg har sett og kan knapt sees fra avstand, så hvis en logo på 0.5cm i bredde plager deg, så må du kjøpe en uten.

 

Men de har nok noen uten logo på.

Kvaliteten på v-hals/rund-hals genserne er ihvertfall god.

 

 

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Hvor kjøper dere genserne deres? Både med rund- og v-hals? Må oppdatere basisgarderoben.

jeg er veldig fornøyd med de genserne jeg har fra brooks brothers.

 

hvis du som meg synes det er vanskelig å fine riktig størrelse, kan du sjekke MTM gensere fra spiritofshetland. Har bestilt et par selv, jeg kan legge ut bilde når de kommer om en uke ellerno.

Lenke til kommentar

Skrå lommer på en dress ser sjelden bra ut, og er heller ikke helt "korrekt".

Likevel klarer jeg ikke la være å synes skrå er penere. Jeg vet man kan snakke om "illusjoner" og å proporsjonere personen best mulig osv osv, men isolert sett ser skråstilte lommer så mye penere ut...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dress med skråstilte lommer høres jo bare helt merkelig ut...

 

Edit: hva er egentlig greia med mcarthur på SF, som kaller alle andre for "nephew"? Bare jeg som synes det er litt kleint?

 

Haha!

 

Og de svarer med thanks uncle eller unc...

 

Også har han "alltid" sokker med argylemønster. :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

 

 

Haha!

 

Og de svarer med thanks uncle eller unc...

 

Også har han "alltid" sokker med argylemønster. :p

 

Først så trodde jeg faktisk at det faktisk var sin nevø han pratet til, helt til jeg begynte å tenke over hvor mange nevøer en fyr egentlig kan ha som henger på SF...

Endret av JorgenH
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nupper genserne fra J. Crew? Har du prøvd kasjmirgenserne fra merket? Har lest at de bruker kasjmir fra Loro Piana.

 

Jeg har ikke hatt noen problemer med min genser i kasjmir fra j.crew. Men nå skal det sies at den ikke har blitt veldig ofte brukt.

 

thrice: tenker at lindebeg genserene er litt for små for deg! :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...