Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag var -16 i Trondheim, men luftfuktigheten og vind gjør sitt, så den reelle temperaturen lå på -24. Skal ikke nekte på at jeg kunne ha tenkt meg en parkas da. Luer bruker jeg veldig sjeldent, da jeg i så fall må bruke den hele dagen. Er kongen av luesveis, og er heller kald på ørene på vei til bussen enn å måtte se ut som jeg nettopp har våknet resten av dagen. Litt teit, og litt overfladisk, men men...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel neppe så mange her som er fan, men jeg går en del med en sånn om vinteren. Deilig og varmt på hodet, og den har en utbrettbar flapp for ørene på de sureste dagene. Jeg synes ikke så mye om vanlige luer man trer nedover ørene, og i den sammenheng er noe med det tåpeligste jeg ser ellers velkledde folk som sporter typiske langrennsluer, gjerne komplett med Swixlogo og annen reklame. For meg blir det som å komme i joggesko til dress.

 

Hatteras-Corduroy-Earflap-Cap-by-Stetson-EUR-69-00-Beanies-aviator-hats-hatshopping-com.37919p.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Berg&Berg shipper fra Sverige slik at man må ta hensyn til tollgrensen og slikt, ja?

 

Ja, det stemmer, det må du. De sender med FedEx, som er tilsvarende DHL, usikker hvordan FedEx er på gebyrene da.

 

Berg&Berg hadde visstnok så mange kunder fra EU at det ble lettere å sende fra Sverige enn fra Norge (firmaet ble startet i Norge).

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Lue og parkas er helt herlig. Gjerne stor ullue man kan trekke litt godt nedover hodet samtidig som man tar på seg hetten. Når det blåser surt og er for mange minusgrader til at jeg orker å se på gradestokken må jeg ærlig innrømme at hvorvidt parkas er pent eller ikke driter jeg i kl 7 om morningen. Så kommer jeg frem og tar av parkasen og har på meg skjorte og crewneck. Winning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer, det må du. De sender med FedEx, som er tilsvarende DHL, usikker hvordan FedEx er på gebyrene da.

 

Berg&Berg hadde visstnok så mange kunder fra EU at det ble lettere å sende fra Sverige enn fra Norge (firmaet ble startet i Norge).

 

Okai, takk. Vet du om de skriver ned verdien om man ber om det?

Lenke til kommentar

Rankiz: Det er en ganske pen lue, men fant den ikke på Suit Supply sine hjemmesider (mener bildet var fra SS lookbook eller lignende...) så hvor kjøpte du den?

 

(sitering feilet visst)

 

Kjøpte den på SS sin nettside, men ser ikke ut som den er der lenger. Berg&Berg har også noe fine cashmere luer, dog ikke cable knitted, men de er vel ganske utsolgt de også mtp salget de har hatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...