Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker car shoes godt, men synes du de er noe særlig bedre å kjøre med?

Langt bedre enn mye annet av sko i... Poenget med car shoes er vel ikke bare at det skal være bedre å kjøre i, men også at skoen er laget for å kjøre med, ettersom sålen går opp på hælen så foten kan hvile på gulvet i bilen uten å slite/skitne skinnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lami...Parajumper en kvinnejakke eller en keegjakke. Det er forbanna stygt på gutter/menn. For din egen skyld, ikke kjøp det.

 

Det er et merke, ikke én jakke. Stort sett er det varme parkaser med pels, som er sykt godt og varmt. Det hele hensikten med den typen jakke. Det ser ikke keeg ut, det ser ut som du er på polarekspedisjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et merke, ikke én jakke. Stort sett er det varme parkaser med pels, som er sykt godt og varmt. Det hele hensikten med den typen jakke. Det ser ikke keeg ut, det ser ut som du er på polarekspedisjon.

Har ikke noe i mot pelsjakker i det hele tatt, og har selv CG. Det jeg mener er at Parajumpers er jakker nesten kun kvinner bærer. Unngå en slik jakke.

Lenke til kommentar

Lami...Parajumper en kvinnejakke eller en keegjakke. Det er forbanna stygt på gutter/menn. For din egen skyld, ikke kjøp det.

 

OJ Doe svarte på det meste. Ellers er det din mening at du synes den er forbanna stygg. Er langt ifra keegjakke. Da kan vi like godt si at CG er keegjakke - men ingen av dem er det. Det var heller ikke jeg som skulle ha jakke, men hfthomas. :roll:

 

 

Ihvertfall, ingen som har noen yngre brødre som trenger t-skjorte? Fant en ubrukt Polo Ralph Lauren t-skjorte i skapet som er for liten for meg :p PM hvis interessen er der.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Faren min er lærer på bygda i østfold (vgs) Han går somregel med v-hals og skjorte, skjer også at han har på blazer. Han snakket om at han prøvde å få opp formalitetsnivået på lærere i skolen og at det var flere på skolen han jobber på som gikk med blazer daglig.

 

Er enig i at lærere burde kle seg mer formelt, iallefall på allmenn. Jeg viser større respekt for lærere som kler seg skikkelig enn lærere i vanlig t-shirt.

Lenke til kommentar

Det trenger man ikke en jakke til x antall tusen kroner til. Det hjelper ikke på min mening at jeg også synes det er ganske kvalmt å bruke dun og pels, men uavhenig av det synes jeg det er noe av det teiteste jeg ser.

 

Ang. læreryrket og klær, så er det like uaktuelt for meg å bruke t-skjorte og shorts på jobb som det er å bruke dress. Det er lenge til jeg planlegger å være ferdig med utdannelsen min, men spørsmålet for meg går på hvorvidt det er "greit" å bruke slips eller ikke formelt sett i vår tidsalder.

 

Edit: Er det forresten noen som har noe negativt/positivt å si om chinos fra These Glory Days? Volt pusher det ganske billig nå om dagen, og jeg har egentlig bare én bukse som passer skikkelig nå.

Endret av boffeeen
Lenke til kommentar

Er på utkikk etter (slim fit) Oxford-skjorter med ekstra tykt, grovt stoff - noen merker som kan anbefales? Har en fra Polo som jeg er ganske fornøyd med, men skulle gjerne hatt noen som var både slimmere i passformen og tykkere i stoffet.

Skjorter fra Gitman Brother Vintage og Band of Outsiders er ganske slimme.

 

Du kan både finne GBV-skjorter med tynt og tykt stoff avhengig av hvilke land stoffene kommer fra.

Lenke til kommentar

 

Ang. læreryrket og klær, så er det like uaktuelt for meg å bruke t-skjorte og shorts på jobb som det er å bruke dress. Det er lenge til jeg planlegger å være ferdig med utdannelsen min, men spørsmålet for meg går på hvorvidt det er "greit" å bruke slips eller ikke formelt sett i vår tidsalder.

 

Synes du burde droppe slips hvis du ikke skal gå i dress/blazer. Ser bare teit ut ellers.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt mye fra asos før?

Bestilte en peacoat og skjorte derfra igår, og lurer på hvor lang tid det pleier å ta med gratis standard sending? Får jeg en slik ekkel kjemperegning fra avsenderfirmaet som du får med DHL derfra?

 

Ser de sender med royal mail (?) og de er vel ikke de raskeste?

Lenke til kommentar

Ettersom de sender med Royal Mail (britiske ekvivalenten til Posten) så får du ingen kjemperegning i ettertid, men du blir nok bedt om å betale moms, toll og tollgebyr når du plukker opp pakka på postkontoret.

 

Okey, deilig å kunne hente pakke på postkontoret. Litt kjipt å må løpe ut av timen når en type i varebil står utenfor.

Noen som vet hva toll normalt er på klær?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...