Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hadde en merkelig opplevelse på lørdag i Barcelona. Tror det skjedde minst 3-4 ganger iløpet av en kveld på byen lørdag at jeg ble spurt om jeg var homo. Det rare var at det ikke var av menn, men av kvinner (?). Jeg trodde også at spanjoler flest visste å kle seg pent, men flere av nattklubbene vi var på gikk de ganske så bedagelig antrukket. Jeg hadde først på skjorte + v-hals, men måtte droppe genseren og brette opp armene på skjorta for å ikke se totalt malplassert ut.

 

Jeg har hvertfall aldri hatt noen sånne opplevelser i Norge med samme klesstil så jeg undres på om hvordan jeg gikk kledt kan ha vært noe typisk for homser i spania? Jeg husker at jeg spurte en av kvinnene hvorfor hun lurte, men det ble ganske fuktig utover kvelden så jeg husker ikke hva de svarte :p

 

En annen morsom ting og sånn helt på siden var at horene i Barcelona må være de mest iherdige jeg har sett! En gikk opp til meg mens jeg var i rask gange vekk fra noen andre som fulgte etter meg og hun tok rett og slett og stappet hånden sinn rett ned i buksa på meg så jeg måtte rive henne vekk. Fulle som vi var og litt sjokkert over oppførselen la vi på sprang (lett jogg) for å komme oss vekk fra las ramblas og faen fulgte de ikke etter, i full sprint!!! :D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

har tenkt på det samme ettersom de fleste av sokkene mine er svarte, og khaki - svart kombinasjonen ser ikke bra ut :p Hva med beige eller lyse grå sokker?

 

Begg deler kan nok funke. Har desverre ikke så mange lysegrå sokker, men de få jeg har liker jeg godt. Bestilte den lyseste gråfargen Viccel har en gang, men de er alt for lyse og absolutt ikke pene. Beige , evt brun kan jeg vel vurdere å kjøpe neste gang.

Lenke til kommentar

Var innom UFF og Fretex i dag og så noen pene jakker der. Begge hadde flere losjakker som jeg kan tenke meg er fra sjøforsvaret. Under 500 alt sammen.

 

Grunnen til at jeg var der var derimot for å finne en blazer i lin/bomull/andre plante- eller syntetiske fibre, noe jeg ikke fant. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i det til en nogenlunde ok pris?

Lenke til kommentar

Var innom UFF og Fretex i dag og så noen pene jakker der. Begge hadde flere losjakker som jeg kan tenke meg er fra sjøforsvaret. Under 500 alt sammen.

 

Grunnen til at jeg var der var derimot for å finne en blazer i lin/bomull/andre plante- eller syntetiske fibre, noe jeg ikke fant. Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i det til en nogenlunde ok pris?

Hvilke butikker var du i? Kunne egentlig tenkt meg en ny peacoat, men har en svart en fra PRL allerede og er ikke supergira på å gi så mye for en til, i og med at jeg akkurat blåste en del av sparepengene mine på DJ-set og derfor prøver å leve litt nøkternt for tiden..

Lenke til kommentar

Mottok akkurat en vintage peacoat fra vintagetrends.com. Prisen er ikke avskrekkende til rundt tusenlappen, men kvaliteten er derimot latterlig god; denne jakken veier minst 3-4 kilo og er neste varmere enn Woolrich JR&B parkasen min, og den ser nærmest ubrukt ut i tillegg. Hvis man har planer om å kjøpe en slik peacoat vil jeg anbefale å gå tts ift. dresstørrelsen og så gammel som mulig, hvorav min er fra 1962. Hvis man vil lese mer ville jeg oppsøkt brukeren Peacoat på Fedora Lounge og den egne peacoat-tråden på SF.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...