Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Var det forresten noen som så på Ettermiddagen på TV2 nå nettopp? Gianluca fra Il Pantheon var der sammen med en eller annen dame fra Stylemag eller noe. Han ga egentlig ganske gode råd og virket som om han visste hva han pratet om, mens hun fra Stylemag anbefalte en blomstrete dress fra Moods of Norway og burgunderrød skjorte til julebordet. Ekstremt kleint.

 

 

Der kom Pat meg i forkjøpet også, ja...

Endret av JorgenH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, motefolk. Hvor viktig er det at en skjorte sitter perfekt?

 

Jeg kjøpte meg en skjorte til rett under tusenlappen i byen i sted, og endelig fant jeg en som var akkurat passe trang i halsen, og som jeg kunne sitte ned i uten at magen bulte ut mellom skjorteknappene. Aberet er jo at den er noe vid rundt skuldrene, brystet og i armene, men har dette egentlig så mye å si?

Lenke til kommentar

Angående diskusjonen om lommebøker/kortholdere synes jeg Exentri sin kortholder er praktisk og hendig rett og slett fordi man har rask tilgang til to kort.

 

"Alle" har den, den er ikke særlig pen, det koster til og med en 3-400 kr, men jeg ønsker en kortholder med lik funksjon.

 

Den fra Saddleback Leather var pen, men da blir det til at man skyver opp alle kortene sine selv om man trenger kun ett, slik jeg ser det ut ifra bildene.

 

Hva synes dere om disse to slipsene fra Gieves & Hawkes?

 

Vurderer å kjøpe ett av disse to. Ligger ute til 45 GBP pr. slips. (ca 400 kr)

 

Jeg ser også på salgssiden på SF men har ikke funnet noe særlig pent til en OK pris der enda.

 

 

 

gieves-hawkes-navy-pin-dot-silk-tie.jpg

gieves-hawkes-navy-polka-dot-silk-tie.jpg

 

 

Lenke til kommentar

Så, motefolk. Hvor viktig er det at en skjorte sitter perfekt?

 

Jeg kjøpte meg en skjorte til rett under tusenlappen i byen i sted, og endelig fant jeg en som var akkurat passe trang i halsen, og som jeg kunne sitte ned i uten at magen bulte ut mellom skjorteknappene. Aberet er jo at den er noe vid rundt skuldrene, brystet og i armene, men har dette egentlig så mye å si?

Er viktig at den passer i skuldrene, men at den er litt løs ellers synes jeg er finere enn om den sitter helt tett. Kommer an på hvor løs osv tho. Lettere å kommentere om du poster bilde.

Lenke til kommentar

Angående diskusjonen om lommebøker/kortholdere synes jeg Exentri sin kortholder er praktisk og hendig rett og slett fordi man har rask tilgang til to kort.

 

"Alle" har den, den er ikke særlig pen, det koster til og med en 3-400 kr, men jeg ønsker en kortholder med lik funksjon.

 

Den fra Saddleback Leather var pen, men da blir det til at man skyver opp alle kortene sine selv om man trenger kun ett, slik jeg ser det ut ifra bildene.

 

Hva synes dere om disse to slipsene fra Gieves & Hawkes?

 

Vurderer å kjøpe ett av disse to. Ligger ute til 45 GBP pr. slips. (ca 400 kr)

 

Jeg ser også på salgssiden på SF men har ikke funnet noe særlig pent til en OK pris der enda.

 

 

 

gieves-hawkes-navy-pin-dot-silk-tie.jpg

gieves-hawkes-navy-polka-dot-silk-tie.jpg

 

 

 

http://www.chestermox.com/collections/frontpage/products/52-horse-s-tan-dual-side-wallet

 

Denne har en lomme i midten, og en på hver side. Da er det jo mulig å oppbevare to kort på hver sin side, og resten i midten.

 

 

Jeg likte det øverste slipset best.

Lenke til kommentar

Jeg syntes oppriktig synd på han fra Il Pantheon, som måtte stå å høre på alt det tullet hun sa. Hadde vært så gøy om han hadde satt henne fast på direkten. Skjønner ikke hvorfor hun måtte være med i det hele tatt, når de faktisk hadde med en fagmann med peiling.

Synes det er synd folk med peiling ikke latterliggjør disse idiotene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har ikke vurdert tailorstore eller lignende hvis du har vanskelig med å finne noe som passer?

Aldri hørt om, så nei, det har jeg ikke. Ser det er en nettbutikk.

Jeg har bare unngått Dressmann og slike butikker, og gått hos Arne Rønning i Trondhjem i alle år, siden jeg kjøpte konfirmasjonsdressen min der for 11,5 år siden.

 

Samt at jeg trengte en skjorte nå, for å ha til romjulen, og stoler ikke på posten i desember.

 

Er viktig at den passer i skuldrene, men at den er litt løs ellers synes jeg er finere enn om den sitter helt tett. Kommer an på hvor løs osv tho. Lettere å kommentere om du poster bilde.

Det kan vi vel alltids få til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...