Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki, spanx.

Christian: TTS regner jeg med betyr true-to-size? Altså lik størrelse som i dressjakke? Eller er jeg helt på vill veier?

 

Langt ifra, det er helt riktig. Den jeg har er størrelse 38R og jeg er som regel en 48/50. Den er dog marginalt for stor i livet, men med en livvidde på 31 tommer hadde jeg ikke forventet noe annet.

Lenke til kommentar

Litt spesielt oppfølgningspørsmål om sokkene fra Viccel; hvilken størrelse bør man gå for? Bruker vel 43-44 i sko, men er usikker på om man bør gå opp eller ned i størrelse når det kommer til disse sokkene.

 

Kan ikke huske å ha kjøpt sokker som har individuelle (43, 44 osv) størrelser og til og med halve størrelser. :laugh:

 

Er nok mulig jeg har gjort det, men har egentlig holdt meg til sokker fra Dressmann/HM o.l. og de operer jo som kjent med 41-45 osv.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det noen som vet om størrelsen på Polo Ralph Lauren skjortene og piquene varierer mye på størrelsene i USA og Norge?

 

Jeg bruker S i Norge, og har lest at USA har litt annerledes størrelser. Finner ikke noe size chart som viser forskjellen.

 

Noen som vet om det er stor forskjell?

Lenke til kommentar

Hva med noe som denne? http://malfordoflondon.com/en/110-kiton-black-leather-silk-lined-card-holder-wallet.html#

Har en lignende fra LV selv med to rom, og der har jeg god plass til 2x bankkort, førerkort, studentkort og busskort, samt et par sedler brettet litt sammen.

 

Vet ingenting om kvaliteten på Kiton sine lommebøker, så aner ikke om det er et godt kjøp - men Malford of London kan være verdt en titt. Har en Richard James-lommebok derfra jeg bruker mye og er veldig fornøyd med.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Slo på tven å der kom Ettermiddagen på tv2 på.

Der skulle de komme med dresstips til julebordet osv.

De hadde faktisk fått inn han som driver il pantheon til å snakke om dresser.

Dessverre skulle de også ha en motekjærring som tipset om Moods og mente sneakers absolutt var lov til dress. Men hun klarte ikke å ødelegge helt!

Men det var herlig å høre en med peiling snakke om dress!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...