Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det an å bytte mine da de er brukt kun i en uke? Eller kan jeg klage på de? Er jo ikke akkurat butikkens feil at de går seg ut ...

5602704[/snapback]

 

Du kan da prøve. Jeg fikk byttet en bukse, fordi den utvidet seg. Selvsagt bare brukt et par dager, men da er jo vi i samme situasjon! :)

Ta deg turen tilbake, sats på å treffe den rette selgeren og vær superhyggelig! :love:

Lenke til kommentar
Du kan da prøve. Jeg fikk byttet en bukse, fordi den utvidet seg. Selvsagt bare brukt et par dager, men da er jo vi i samme situasjon! :)

Ta deg turen tilbake, sats på å treffe den rette selgeren og vær superhyggelig! :love:

5602807[/snapback]

 

Hehe, jeg jobber selv i klesbutikk, hvor vi selger Lee.. Vet hvordan dette merket utvider seg etter litt bruk. Det de aller fleste butikkene feiler på, er faktisk å opplyse kunden om akkurat dette. Det bør være en skreven regel at dersom man skal kjøpe en Lee-bukse, spesielt jenter, bør man gå ned hvertfall én størrelse, ettersom de blir større etter kort tid...

 

Når det gjelder bytterett på de pga. dette, er det veldig opptil hver enkelt butikk å avgjøre... Generelt sett er ikke dette god nok grunn, men dersom man havner i rett butikk, kan det hende ting lar seg ordne ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har fått et stort hull på baksiden av en dongeribukse, rett under den ene baklommen. Hullet går omtrent fra sømmen til midt på buksebeinet. Finnes det noen måter man kan «reparere» dette på? Å sy en lapp over gir litt for stor grad av barnehaveassosiasjoner, så det vil jeg helst unngå. :)

5659382[/snapback]

Hmm... Sy på en lapp på innsiden.. Det syns ikke like godt hvis du velger en i omtrent samme farge. Eller få en skredder til å gjøre noe med det hvis det virkelig plager deg veldig.

Lenke til kommentar

Slik jeg tolker det som blir skrevet om skaden er det ikke mulig å skjule det, så den reele utfordringen består i å få det til å se nogenlunde pent ut. Om buksen er en lys, slitt bukse (kanskje også med noen hull, og tilhørende pannebånd?), kan et alternativ kanskje være å sy en solid sikksakksøm over skaden i en tråd med passende farve (les: hvit, tykk og vokset tråd), gjerne med en lapp under for å holde det hele sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...