Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Prøv å ta kontakt med Stress - si du har bursdag i dag og at du gjerne ønsker den jakken i L eller XL, jeg er rimelig sikker på at de klarer (dersom de vi). :)

5573197[/snapback]

Hehe, har snakket med Jørgen hos Stress via mail, og han sa de ikke hadde den inne.. Glemte å si at jeg hadde bursdag, så kanskje jeg skal sende en mail til og nevne det.. :p

 

La Redoute hadde en lignende, kan sjekke om de har den inne..

Noen som har handlet på nettet hos disse før..?

Link til jakken..

Link til nettbutikken..

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usj "treningsklær" er treningsklær uansett for meg selv om det er aldri så spesielle farger og logoer meg her å der.

 

Her i irland går gutta boys på byen i nike, fila, adidas og ser ikke ut i nattemørket engang.

 

Finner du ikke en "skikkelig" jakke å bruke 699 på?

 

Hver sin smak, men går jeg forbi deg på gata så blir det hmm handla adidas på salg nå eller? Ikke penger til "skikkelige klær?

Lenke til kommentar
Usj "treningsklær" er treningsklær uansett for meg selv om det er aldri så spesielle farger og logoer meg her å der.

 

Her i irland går gutta boys på byen i nike, fila, adidas og ser ikke ut i nattemørket engang.

 

Finner du ikke en "skikkelig" jakke å bruke 699 på?

 

Hver sin smak, men går jeg forbi deg på gata så blir det hmm handla adidas på salg nå eller? Ikke penger til "skikkelige klær?

5574825[/snapback]

 

 

Adidas og nike har da mange fine klær. Selv kan jeg fint gå med en slik jakke som marvil viste bilde av eller noen adidas sneakers som adidas superstar uten problemer. Selvfølgelig er ikke den jakken noe jeg ville gått på byen med, men til hverdags hadde den funka fett.

 

Synes det er teitere når ungdom i 16-18 års alderen går i pensko, halvfrakk og sort bukse og kjører skikkelig gubbestyle. Men det er min mening. :)

Lenke til kommentar

Jeg er 20 år, og har endret stilen min drastisk fra jeg var ca 18 til 20. Kjørte tidligere en mer "sporty" og ungdommelig stil. Nå går jeg for en mer voksen og feminin stil. Har litt med at jeg jobber i et miljø hvor jeg er yngst, og at jeg rett og slett ønsker å bli tatt seriøst. Tror ikke jeg ser "kjerringaktig" ut, dog. Forhåpentligvis :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Da jeg gikk på NHH i fjor ble jeg sjokkert over hvor mange jenter som prøvde å kle seg som de var 40+ ... En ting er å kle seg nøytralt og profesjonelt på jobb, en helt annen ting er å kle seg mye eldre enn man er...

 

Men for the record: 25-åringer som kler seg som fjortiser er ikke bedre...

 

lindsay-lohan-pretty-red-ha.jpg

 

Edit : Postet dårlig bilde sist :blush:

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
Da jeg gikk på NHH i fjor ble jeg sjokkert over hvor mange jenter som prøvde å kle seg som de var 40+ ... En ting er å kle seg nøytralt og profesjonelt på jobb, en helt annen ting er å kle seg mye eldre enn man er...

 

Men for the record: 25-åringer som kler seg som fjortiser er ikke bedre...

 

5577330[/snapback]

 

Synes nå de fleste jentene på NHH har en bra stil jeg. Folk med konservativ klesstil finner du jo uansett alle steder...

Lenke til kommentar

Jeg synes i grunnen ikke det å kle seg gubbete nødvendigvis trenger å ha stort å gjøre med «plaggtypene» man velger å gå i, snitt og design ellers kan være svært vesentlig. Om man kjøper de vanlige linjene fra Boss, Gant osv. skal det selvfølgelig noe til for å ende opp med ungdommelige snitt, men det finnes plenty av muligheter for å kle seg ungt med konservative plagg (jfr. snippkjolene i DH FW06...).

 

Dagens shoppingregnskap:

-to skjorter

-to skjerf (hvor mange skjerf er egentlig «nok»?)

-ett par jeans, H&M &Denim

Lenke til kommentar
Siden det er adidas så vil jeg tippe at det er sportsbutikker som har de. Hvis du bare er ute etter den type jakke så kan du jo se på jack and jones, carlings, JC osv.

5576216[/snapback]

Sjekka G-sport, de hadde ikke vertfall..

Fant heller ikke noe annet spenstig hos J&J, Brandstads, osv.. :(

JC er selvsagt stengt grunnet oppussing..

Lenke til kommentar

Forresten, når vi (ok, jeg) snakker om knapphull: ordets opprinnelse er rimelig interessant (for de som er interessert i slikt i alle fall). Egentlig het det «button-hold» på engelsk, men på grunn av latskap og generelt moralsk forfall ble dette feiloppfattet som «button-hole», og det siste er jo ikke direkte ulogisk, så siden har det vært slik.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på NHH i fjor ble jeg sjokkert over hvor mange jenter som prøvde å kle seg som de var 40+ ... En ting er å kle seg nøytralt og profesjonelt på jobb, en helt annen ting er å kle seg mye eldre enn man er...

 

Men for the record: 25-åringer som kler seg som fjortiser er ikke bedre...

 

lindsay-lohan-coldplay-to-appear-on-snl.jpg

5577330[/snapback]

 

Kler førtiåringer seg slik? :dontgetit: Synes ikke den toppen var så ille, jeg. Ikke noe som jeg personlig hadde kjøpt, men den ser ikke kjærringaktig ut i mine øyne.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på NHH i fjor ble jeg sjokkert over hvor mange jenter som prøvde å kle seg som de var 40+ ... En ting er å kle seg nøytralt og profesjonelt på jobb, en helt annen ting er å kle seg mye eldre enn man er...

 

Men for the record: 25-åringer som kler seg som fjortiser er ikke bedre...

 

 

5577330[/snapback]

 

Kler førtiåringer seg slik? :dontgetit: Synes ikke den toppen var så ille, jeg. Ikke noe som jeg personlig hadde kjøpt, men den ser ikke kjærringaktig ut i mine øyne.

5581942[/snapback]

 

Eller er det at Lohan kler seg som en fjortis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...