Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Svinedyrt er det kanskje ikke, han skal jo tjene penger han også. Men poenget er at buksene ikke lages av noen med hans lønnsnivå, og at skredderhjelp dermed ikke alltid(på noen ting er det veldig kjekt og lurt) står i stil til plaggets verdi.

 

Ville ikke drømt om å ta et par vanlig jeans til 1500 kroner eller hva de måtte koste til en skredder.

 

EDIT: Om det ikke var akutt behov for opplegging, og jeg ikke ville stolt på farmor.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg å finne en ryggsekk til en laptop? Er en 12.1" widescreen. Vil helst ha en relativt liten bag med plass til pc + en bok eller 2+ penner og annen shit. Vil gjerne ha noe litt mer "spenstig" i designen og ikke de vanlige firkantede sorte targus sekkene. Helst under tusenlappen, men hvis det finnes en til 1200 som er revolusjonerende mye bedre enn en billigere er ikke det noe problem. Har sett på Crumpler sine sekker, men hva er den greia på midten bakpå?

Lenke til kommentar
Joda, den var pen, men ikke verdt over 10 000,-.

5668301[/snapback]

Telefonen koster vel 2-3 tusen (den vanlige versjonen altså), så det man betaler for her er nok en kombinasjon av merke/design i tillegg til litt Ltd. Edition-preg — telefonen er bare en bonus. Men Google kan fortelle at flere amerikanske rappere har gått til innkjøp av ovennenvte, så nå ble det plutselig uaktelt å bytte ut min Nokia 8800 likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...