Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Det er mange engelske nettbutikker som av en eller annen grunn ikke sender barbour ting internasjonalt.

Det er pga. merkelige policier hos Barbour. Countryattire får f.eks. ikke lov til å selge klær fra Heritage-linjen. Barbour er en smule sære, men de har vel sine grunner.

Angående barbourbymail.co.uk kan jeg varmt anbefale det. Det var enkelt å bestille også, når man første fikk vite hvordan en måtte gå frem.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deres tanker om Cardigan, skjorte og slips? Skal i en bursdag og blir mange som skal dra ut senere på kvelden, og vil prøve å skille meg litt utifra alle guttene som vil ha på skjorte

 

Og isåfall noen gode inspirasjonsbilder? Fryktelig dårlig på å se hva som passer sammen :hm:

Cardigans og slips er ikke fint. V-genser eller crewneck, med slips og skjorte under er mye finere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer fra service avdelingen til Asos? Mottok en skjorte merket med feil verdi. Prøvd å ta kontakt med de, får bare standard svar tilbake. Svarer ikke på noe som helst av det jeg sprø om.

 

Det samme skjedde med kjæresten min. Hun fikk svar etter 10 min om at hun skulle få toll dekket fra de. Jeg får bare et copy-paste svar fra nettsiden deres ang. toll. Prøver å få igjennom at de har satt gal verdi på pakken, men det svarer de ikke på.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer fra service avdelingen til Asos? Mottok en skjorte merket med feil verdi. Prøvd å ta kontakt med de, får bare standard svar tilbake. Svarer ikke på noe som helst av det jeg sprø om.

 

Det samme skjedde med kjæresten min. Hun fikk svar etter 10 min om at hun skulle få toll dekket fra de. Jeg får bare et copy-paste svar fra nettsiden deres ang. toll. Prøver å få igjennom at de har satt gal verdi på pakken, men det svarer de ikke på.

 

Skjedde samme med meg, jeg ga til slutt opp, endte opp med dobbelt av halvparten av orderen min + en del andre greier.

Endte opp med bare beholde det, for alt jeg fikk fra kundeservice var standardsvar, og ulike veiledere hver eneste mail gjorde det utrolig vanskelig å forklare noe som helst.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Deres tanker om Cardigan, skjorte og slips? Skal i en bursdag og blir mange som skal dra ut senere på kvelden, og vil prøve å skille meg litt utifra alle guttene som vil ha på skjorte

 

Og isåfall noen gode inspirasjonsbilder? Fryktelig dårlig på å se hva som passer sammen :hm:

Cardigans og slips er ikke fint. V-genser eller crewneck, med slips og skjorte under er mye finere.

 

Crewneck med slips er ikke fint. Det synes jeg heller ikke v-hals er, men det er i det minste bedre enn crewneck.

Lenke til kommentar

Deres tanker om Cardigan, skjorte og slips? Skal i en bursdag og blir mange som skal dra ut senere på kvelden, og vil prøve å skille meg litt utifra alle guttene som vil ha på skjorte

 

Og isåfall noen gode inspirasjonsbilder? Fryktelig dårlig på å se hva som passer sammen :hm:

Du kan jo eventuelt slenge på deg en blazer..Hvis ikke, hadde jeg vel gått for v-neck og slips, jeg ser for meg at crewneck og slips kan se litt rart ut. Men om noen vil motbevise meg, er jeg veldig klar for det. Cardigan og slips _kan_ se bra ut, men ender stort sett opp med å ikke se bra ut.

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg at du dropper alt som heter parajumpers.

Blir nok det uansett, men får se hva jeg gjør med den :p

 

Hvorfor betale så mye når du får en som har minst like god kvalitet til en brøkdel av prisen? Og som ikke er i nærheten av like harry?

hvem har sakt noe om å betale :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...