Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny vinterjakke, yey or nay?

 

7256M0402_1_2.jpg

 

edit: litt annen type bare, uten glidlås på hetta og pels inni hele hetta, ellers så godt som identisk...

 

Pelsen inni hetta på parajumpers er helt fantastisk! De har en herre modell på ferner som har skikkelig digg pels i hetta (tror det er fra kanin hvis jeg ikke tar helt feil). Den er dog mer lignende en down jacket enn den på bilde.

Lenke til kommentar

@akila: nay. Hjelper sikkert litt å få bort pelsen og en glidelås, men med såpass mye lommer og stæsj blir det fortsatt litt for mye polekspedisjon etter min smak.

 

@km: :wee:

 

Er de andre merkene til ehaberdasher kurante og? Vil gjerne ha en cableknit crewneck.

 

Nå har jeg absolutt ikke oversikt over alle merkene eHaberdasher har inne, men det er garantert bedre enn det du får på hm... Søk litt på SF eller spør her, så finner du sikkert svar hvis det er et spesielt merke du lurer på...

 

 

 

Oy vey.......

what?

 

Vel, la meg si det på denne måten..... Den er sikkert fin om du er en middelaldrende dame fra lillestrøm som går med uggs.

Lenke til kommentar

Det var ikke gal pris på Bloomingdale's altså. 2131 kroner ferdig fortollet og levert, det er mye billigere enn f.eks. CountryAttire.

Synd de ikke har den i 40".

 

Er veldig usikker på om jeg egentlig syns den er fin? Skulle gjerne sett et bilde som overbeviser meg, type sartorialist, tumblr ol. Vil ha en voksjakke og liker litt røffere/motorsykkelstil enn annen barbour. 42 er vell L, hvordan er den i str? Hvordan tror du den vil se ut om man spretter opp logoen?

Lenke til kommentar

Ifølge målene jeg fikk fra CountryAttire er 40" marginalt større enn International i large. De lager jo både i S/M/L-størrelser og i 36"/38"/40"/42", har ikke helt forstått forskjellen - lurer på om det er noe forskjellig passform?

 

Ihvertfall, 40" er litt romsligere rundt brystet, i skuldrene og lenge armer enn L, omtrent 0,5" i alle. Kan finne de nøyaktige målene når jeg ikke er på mobilen.

Lenke til kommentar

Har også en god erfaring fra barbourbymail. Er bare å registrere seg på www.outdoorandcountry.com/ og logge inn med samme brukernavn og passord på barbourbymail.co.uk . Er riktignok ikke gratis frakt, men du blir fratrekt britisk moms i motsetning til CountryAttire, så i mange tilfeller blir det billigere.

Lenke til kommentar

Pelsen inni hetta på parajumpers er helt fantastisk! De har en herre modell på ferner som har skikkelig digg pels i hetta (tror det er fra kanin hvis jeg ikke tar helt feil). Den er dog mer lignende en down jacket enn den på bilde.

Den er fin ja, husker ikke typen jeg så på, men var grønn, med pels inni hele hetta. Syntes den så grei ut.

 

Hva med noe slikt da:

l_men-parajumpers-down-jacket-d988.jpg

Vel, la meg si det på denne måten..... Den er sikkert fin om du er en middelaldrende dame fra lillestrøm som går med uggs.

Er på ingen måte det :p

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Vil du heller gå med noe en eldre herremann har siklet grøten sin på på aldershjemmet enn å spare en uke eller to mer for å ende opp med noe du faktisk blir fornøyd med?

Grøt er den minste bekymringen når det kommer til aldershjem, gitt.

 

Skal sant sies så er det lite fine klær på eldre mennesker i institusjoner. De fleste pårørende ender opp med å kjøpe klær etter anbefalinger fra personalet. Det er mye joggebukser, polyester og annet som er lett å vaske og lett i påkledningen. Litt trist når man ser bilder av hva enkelte gikk med når de var bare noen få år yngre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...