Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare kjøp denne. Kjøpte en selv for noen måneder siden, for moro skyld, så det er helt trygt å handle hos dem.

Er det sånn man fester på kragen?

 

Hvordan er fraktprisen derifra?

Jupp, kall det gjerne clip-on. Du skyver den bare inn på kravesnippene, enkelt og greit. Er ikke interessert i å lage hull i noen av skjortene mine, og ville egentlig bare se om det var noe som kunne passe for meg og må si jeg synes det er en morsom detalj som også høster en del kommentarer.

 

$5 tar de for frakten, og da får man med en hyggelig, håndskrevet takk. Alltid en fin touch. :p Tror også de har en forbindelse til Norge, for det var et norsk flagg på kortet. De har forøvrig også en eBay-konto.

 

Har sett for mye på BE lately.. Hvor får man tak i pin collar skjorter? Jeg går i tweed på VGS, så jeg er mann til å bære pin collar også :cool:

 

http://www.thetiebar.com/categoryPages/Collarbars.asp

Dyr frakt for noe så lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppdatering: Tok kontakt med Forbruker Europa, sende inn mine fakturanummer til de, før jeg sende inn en skriftlig klage til DHL med en svarfrist på 10 dager. Etter 11 dager kontaktet jeg Forbruker Europa og fikk vite at DHL hadde sendt en email samme dag der de refunderte de administrative gebyrene, men mine fakturaer var ikke med i de som var blitt refundert. Ringte derfor til DHL og viste til brevet til Forbruker Europa. Får igjen 1000 kr. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Oppdatering: Tok kontakt med Forbruker Europa, sende inn mine fakturanummer til de, før jeg sende inn en skriftlig klage til DHL med en svarfrist på 10 dager. Etter 11 dager kontaktet jeg Forbruker Europa og fikk vite at DHL hadde sendt en email samme dag der de refunderte de administrative gebyrene, men mine fakturaer var ikke med i de som var blitt refundert. Ringte derfor til DHL og viste til brevet til Forbruker Europa. Får igjen 1000 kr. :)

Skal vi starte advokatkontor? Jeg går rettslære på vgs.

Lenke til kommentar

Fikk skoene mine fra Herringshoes for en uke siden, og jeg fikk en regning på 506 kr idag. Jeg må betale utleggsprovisjon på 155 kr og utlegg MVA på 352 kr. Noen som vet hvorfor jeg må betale så mye? Hva er utleggsprovisjon? I tillegg står det MVA fritt på arket.

 

Har nettopp bestilt skotre fra herringshoes. Jeg spurte om de kunne sette ned verdien på varen under £20, for unngå toll og moms. Må jeg betale ekstra for leveringen?

Endret av Eksboks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...