Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gurre: Fordi jeg er i veldig lite mobbehumør i dag kan jeg si at du kanskje finner noe sånt på Follestad på Sandvika Storsenter. De har salg der nå, så mulig du kan slå til og få en god deal. Jeg tror dog ikke du kommer under 500 kroner. Du kan helt sikkert også finne noe ok fra Gant. Hvis det er på salg, vel og merke. Dt var de butikkene jeg så når jeg skummet igjennom butikkene på hjemmesiden til sandvika storsenter. Er det veldig viktig at skjorten skal være billig så selger de denne skjorten på H&M. Ser veldig grei ut, men er litt stor rundt liv og bryst og slikt. I hvert fall for meg. Har du mulighet kan du jo stikke og prøve den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg får tak i ekte tweed i Bergensområdet? Ikke noe piss fra retro elns, skal ha en ekte tweed jakke, helst harris eller shetland.

En stund siden jeg har sett etter nå, men både Vincci og Scabal hadde et adekvat utvalg sist jeg var der. Hans H har vel også noe.

Lenke til kommentar

Gurre: Fordi jeg er i veldig lite mobbehumør i dag kan jeg si at du kanskje finner noe sånt på Follestad på Sandvika Storsenter. De har salg der nå, så mulig du kan slå til og få en god deal. Jeg tror dog ikke du kommer under 500 kroner. Du kan helt sikkert også finne noe ok fra Gant. Hvis det er på salg, vel og merke. Dt var de butikkene jeg så når jeg skummet igjennom butikkene på hjemmesiden til sandvika storsenter. Er det veldig viktig at skjorten skal være billig så selger de denne skjorten på H&M. Ser veldig grei ut, men er litt stor rundt liv og bryst og slikt. I hvert fall for meg. Har du mulighet kan du jo stikke og prøve den.

 

På Sandvika er det verdt å gå innom begge follestadbutikkene, Gant nå som det er salg, mark & brandy og match (eller er det 4men, husker ikke helt)...

Lenke til kommentar

Jeg har slim-fit og custom fit fra PRL, begge i medium. Men den Custom fit skjorta ble så lang, og da mener jeg nedover lårne liksom. Pleier de og være så lange?

 

Ja, er jo meninga at du skal ha de nedi buksa.

 

Og hvordan er det relevant til lengden?

 

Trange <--> Lange laugh.gif

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...