Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpe mange oxford skjorter, helt til jeg fant ut at de er for lange til å ha utenfor buksa. Da tviler jeg på at det blir fler enn 2. Kjekt å ha under gensere.

 

Nei, det finnes jo ingen skjorter i Oxford-stoff som er korte :roll:

 

Nå har det seg slik at jeg bestilte feil størrelse fra en nettbutikk og skal bytte skjortene i andre stoff og størrelser. Men ingen av skjortene til produsenten er korte. ;)

Er advokaten på plass?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe mange oxford skjorter, helt til jeg fant ut at de er for lange til å ha utenfor buksa. Da tviler jeg på at det blir fler enn 2. Kjekt å ha under gensere.

 

Nei, det finnes jo ingen skjorter i Oxford-stoff som er korte :roll:

 

Nå har det seg slik at jeg bestilte feil størrelse fra en nettbutikk og skal bytte skjortene i andre stoff og størrelser. Men ingen av skjortene til produsenten er korte. ;)

Er advokaten på plass?

:sleep:

Selv om jeg skal bytte noen skjorter betyr det ikke at det blir en klagesak...

Lenke til kommentar

Hei. Tenkte å bestille noen v-neck gensere i merino ull fra ralphlauren.com, men er usikker på størrelsene.

Jeg har sett over sizechart´n der inne, men klarer ikke å bestemme meg.

 

Har en kamerat som kjøpte en del RL sist han var i USA, han sa han gikk ned en størrelse i forhold til europeiske størrelser, stemmer dette?

 

Har målt meg, og ligger mellom L og XL, men er ikke sikker. Det var i følge sizecharten deres på "appareil", det finnes ikke noen oversikt på gensere.

 

Noen med erfaring/meninger?

Lenke til kommentar

Noen som har vært i Manchester, og har noen erfaringer ang. shoppingmuligheter? Ut i fra søk som "Shopping i Manchester" virker det som alternativene er mange, og utvalget stort.

Skal dit om ikke så lenge, og er hovedsaklig ute etter jeans og skjorter, evt. noen nye sko. Tenker da på PRL-skjorter og jeans fra Acne, CM, og Nudie.

 

Er det mye å spare, eller noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på PRLs sine custom fit dress shirts og custom fit sports shirt?

 

Jeg prøvde en gang en custom fit dress shirt i str. 14,5'', men den var stor for meg. Jeg har heller aldri prøvd custom fit i S, og lurer på hvor stor forskjellen er. Som oftest passer S, hos andre merker, meg, men ikke 14,5. Ifølge hjemmesiden deres spiller det ingen rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...