Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... nå har jeg observert flere personer som har gått med slips uten å ha kneppet igjen den øverste knappen på skjorten.

 

Er dette noe som liksom er "trendy"?

 

Altså jeg tror neppe det er noe som er akseptert her og jeg vil selv ikke gjøre det, men ganske sjokkert da jeg har sett en 3-4 stykker som har gjort det.

 

Forøvrig enig i at det ikke ser bra ut å ha kneppet den øverste knappen på skjorten når man ikke går med slips.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Hmm... nå har jeg observert flere personer som har gått med slips uten å ha kneppet igjen den øverste knappen på skjorten.

 

Er dette noe som liksom er "trendy"?

 

Altså jeg tror neppe det er noe som er akseptert her og jeg vil selv ikke gjøre det, men ganske sjokkert da jeg har sett en 3-4 stykker som har gjort det.

 

Forøvrig enig i at det ikke ser bra ut å ha kneppet den øverste knappen på skjorten når man ikke går med slips.

 

Det er vel ikke noe nytt, sett det i mange år. Enig i at det ikke er fint, og gjør det ikke selv, men kan ikke akkurat si jeg er overraska over at folk gjør det. Ser mye verre ting daglig dessverre...

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes "pointy" PS-brett er stygt? Altså med spiss/flere spisser som stikker opp.

Er IHVERTFALL stygt å kneppe igjen den øverste knappen på skjorta uten slips.

 

Synes at det meste er bedre en en "firkantet" brett. Her mangler tydeligvis noe i mitt ordforråd, men regner med at du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes "pointy" PS-brett er stygt? Altså med spiss/flere spisser som stikker opp.

Er IHVERTFALL stygt å kneppe igjen den øverste knappen på skjorta uten slips.

 

Synes at det meste er bedre en en "firkantet" brett. Her mangler tydeligvis noe i mitt ordforråd, men regner med at du skjønner hva jeg mener.

Rett brett?

Eller "TV fold" som det også kalles.

Lenke til kommentar

Man skal reise med stil, det tror jeg vi alle er enige i. Her er mitt følge, kom hjem fra en tur til solfylte sør-Europa i går:

208upll.jpg

Følget et forsåvidt:

-Hermès haute a courroies (HAC)

-LV Monogram Macassar keepall

-LV Monogram Macassar Neo Greenwich

Endret av Charles Bass
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...