Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

ModernTailor eller tailorstore?

Den fordelen jeg ser med Moderntailor er det med testskjorte, mye større utvalg av stoffer også.

 

Jeg har bestilt fra begge. Testsjorten fra moderntailor ble ganske ubrukelig for min del. Stoffkvaliteten var, som forventet, ikke noe særlig.

Brukte de samme målene som jeg har brukt hos tailorstore, men resultatene avviker veldig. De fra tailorstore sitter som de skal, så jeg vet i alle fal at jeg ikke kan bruke de samme målene begge steder. Er jevnt over fornøyd med tailorstore. Har 3 skjorter fra de og en ny på vei. Venter også 3 chinos. Jeg kommer nok til å gi moderntailor en sjanse til, da stoffutvalget er så pass mye bedre, men jeg må sette meg ned for å justere målene først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ModernTailors har veldig mange gode stoffet, men det er nødvendigvis ingen direkte sammenheng mellom pris og kvalitet. Men det er jo hele tiden stoffer på tilbud, så det er jo alltid mulig å gjøre en god deal.

Alle mine skjorter fra MT er kjøpt på tilbud og leverer i forhold til pris. Den jeg kjøpte fra Tailorstore, som også var dyrere, var derimot ikke like imponerende.

Lenke til kommentar

Hvor har du tenkt til å kjøpe hen?

Skal dit jeg og, jeg trenger butikktips.

 

Besøk Jermyn Street, Oxford Street, Regent street, Old/new bond street, savile row og harrods så får du med deg det meste egentlig (spørs hvor lenge du skal være der, hvilken stil/budsjett du har og hvor effektiv (:p) du er osv)

 

Glemte garantert noen i farten, og det er selvfølgelig ikke alt jeg nevnte som er et must ;)

 

Det er vel noko sånt eg vil prøve å få med meg iallefall, men det spørs litt kor effektivt reisefølget mitt er. Målet er i det minste å få kjøpt nokre nye skjorter, eit par par nye sko og i tillegg sjå etter blazer og ei jakke eller to. (Huff, dette kan bli dyrt)

Lenke til kommentar

Hrmf.. Jeg skulle i utgangspunktet bestille fra Tailorstore, men det virker jo egentlig ikke som om noen her på forumet er fornøyde med skjortene. Får man bedre kvalitet for prisen på ModernTailor?

 

Det er ikke noe galt med TS, men de billigere stoffene er ikke så gode. De dyrere stoffene er derimot helt greie...

Lenke til kommentar

Hrmf.. Jeg skulle i utgangspunktet bestille fra Tailorstore, men det virker jo egentlig ikke som om noen her på forumet er fornøyde med skjortene. Får man bedre kvalitet for prisen på ModernTailor?

Dette har blitt diskutert en god del de siste sidene, så det er bare å lese seg opp.

Selv har jeg skjorter fra både Tailorstore og ModernTailor og sistnevnte har imponert meg i forhold til pris. De billige stoffene Tailorstore bruker er ikke mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Regner med å kjøpe enten chinos eller chinoshorts av tailorstore til våren.

 

Synes chinoshortsene kunne blitt stilige.

Jeg har tenkt samme tanken selv, Mchansern. Det eneste som kan bli litt problematisk er å få målene fullstendig riktig. Jeg er litt redd for at passformen muligens blir litt for slim.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...