Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff, alle skjortene jeg lager på tailorstore minner meg bare om noe jeg kunne funnet på J&J, hehe tror ikke den er helt god den visualiseringen. Men tror det blir å bestille seg to-tre skjorter snart, ihvertfall om ikke folk her har dårlige erferinger.. ;) Tipper jeg går hovedsaklig for de tyngste stoffene. Pga kvalitetsfølelsen ;) og få det så casual som mulig.

Endret av Deneb
Lenke til kommentar

Da hadde jeg også prøvd meg på å knyte sløyfe! SKulle gjerne sett at den ble litt mindre, men syntes det var et greit 1. forsøk (sett at det tok 40 minutter og 3 videoer før jeg fikk det til).

 

post-136473-0-43300800-1296422971_thumb.jpg

 

Du fikk den til mye bedre enn meg! Brukte dog ikke mer enn 10 min elns da :p

 

Blir vel til at jeg må sette meg ned en kveld og bare øve.

Lenke til kommentar

uff, alle skjortene jeg lager på tailorstore minner meg bare om noe jeg kunne funnet på J&J, hehe tror ikke den er helt god den visualiseringen. Men tror det blir å bestille seg to-tre skjorter snart, ihvertfall om ikke folk her har dårlige erferinger.. ;) Tipper jeg går hovedsaklig for de tyngste stoffene. Pga kvalitetsfølelsen ;) og få det så casual som mulig.

Små ruter og striper fungerer jo alltid bra.

Men husk å bestill én billig og enkel skjorte først, slik at du finner ut om målene trenger å endres på. Min første var f.eks. alt for kort rundt skulderen. Kjipt, men man lærer. ModernTailor synes jeg dog har en fin løsning på det med testskjorte til $19.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

ModernTailor eller tailorstore?

Den fordelen jeg ser med Moderntailor er det med testskjorte, mye større utvalg av stoffer også.

Har kjøpt noen skjorter på tailorstore, men jeg er ikke helt fornøgd med stoffet. Det er så stivt og blir så lett krøllete. Det er nesten som jeg lurer på om jeg gjør noe feil. Vasker de på kulørt 30 med grader og henger de til tørk etterpå.

Lenke til kommentar

ModernTailor eller tailorstore?

Den fordelen jeg ser med Moderntailor er det med testskjorte, mye større utvalg av stoffer også.

Har kjøpt noen skjorter på tailorstore, men jeg er ikke helt fornøgd med stoffet. Det er så stivt og blir så lett krøllete. Det er nesten som jeg lurer på om jeg gjør noe feil. Vasker de på kulørt 30 med grader og henger de til tørk etterpå.

 

En negativ ting med ModernTailor er at jeg sålangt ihvertfall ikke har funnet noen måte å velge stoffprøver fra de stoffene du vil ha, kun den ferdiglagde blokken :hmm:

Lenke til kommentar

Ble akkurat tatt for å være terrorist i tollen her i utlandet, fordi jeg hadde på meg hatt som "dekket til identiteten min"...

 

Hvilken toll og hva hadde du på deg?

 

 

Burka?:tease:

 

Har vært i litt sydligere land, så jeg hadde på meg en panamahatt og solbriller.

 

Og burkini, selvfølgelig :innocent:

Lenke til kommentar

Ah, det blir tur til London frå komande søndag tilogmed neste torsdag. Blir nok gjort nokre forsøk på å fornye garderoben ein smule i den forbindelse.

Hvor har du tenkt til å kjøpe hen?

Skal dit jeg og, jeg trenger butikktips.

 

Besøk Jermyn Street, Oxford Street, Regent street, Old/new bond street, savile row og harrods så får du med deg det meste egentlig (spørs hvor lenge du skal være der, hvilken stil/budsjett du har og hvor effektiv (:p) du er osv)

 

Glemte garantert noen i farten, og det er selvfølgelig ikke alt jeg nevnte som er et must ;)

Lenke til kommentar
Fikk sett en pea coat med gullknapper

 

Messingknapper.

 

 

Har kjøpt noen skjorter på tailorstore, men jeg er ikke helt fornøgd med stoffet. Det er så stivt og blir så lett krøllete. Det er nesten som jeg lurer på om jeg gjør noe feil. Vasker de på kulørt 30 med grader og henger de til tørk etterpå.

 

Det er nok fordi du har bestilt billige stoffer vil jeg tro. Det jeg har sett av de litt dyrere stoffene har sett ganske bra ut.

 

 

En negativ ting med ModernTailor er at jeg sålangt ihvertfall ikke har funnet noen måte å velge stoffprøver fra de stoffene du vil ha, kun den ferdiglagde blokken :hmm:

 

Jeg leste et eller annet sted på SF at de holder på å legge til den funksjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...