Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hvilke merker burde jeg vurdere hvis jeg skal gå til innkjøp av ny dress etterhvert?

Tenkte at jeg evt. kunne kjøpe i USA da det mest sannsynlig er en del å spare på det(?)

Har ikke bestemt meg for noe pris, så er åpen for forslag.

Det kommer jo litt an på prisnivå.

Men tenker du å bestille fra USA på nett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke merker burde jeg vurdere hvis jeg skal gå til innkjøp av ny dress etterhvert?

Tenkte at jeg evt. kunne kjøpe i USA da det mest sannsynlig er en del å spare på det(?)

 

I USA så kjøper man amerikanske merker, det er min erfaring.

 

F.eks Europeiske merker som Versace, Hugo Boss, Dior etc. pleier å være like så dyrt / dyrere og da er det ikke vits i å dra med det i bagasjen.

 

Sjekk ut Ralph Lauren for dress. Mulig Tommy Hilfiger også?

Lenke til kommentar

Man kan jo vokse i bredden, men denne negative effekten kan forholdsvis lett motvirkes med fysisk aktivitet.

Litt verre når den fysiske aktiviteten forårsaker veksten.

 

At du går ned i vekt, eller at du blir større av muskler? Uansett hvis du tror du bare kan bruke den en kort tid, ville jeg nok bare kjøpt en billig dress type H&M eller Dressmann.

Lenke til kommentar

Man kan jo vokse i bredden, men denne negative effekten kan forholdsvis lett motvirkes med fysisk aktivitet.

Litt verre når den fysiske aktiviteten forårsaker veksten.

 

Litt begrensa hvor mye større du kan bli på ett år da. Har litt av det samme 'problemet' selv, så legger gjerne inn litt rom for vekst, men ikke for mye heller...

Lenke til kommentar

Hvilke merker burde jeg vurdere hvis jeg skal gå til innkjøp av ny dress etterhvert?

Tenkte at jeg evt. kunne kjøpe i USA da det mest sannsynlig er en del å spare på det(?)

Har ikke bestemt meg for noe pris, så er åpen for forslag.

Det kommer jo litt an på prisnivå.

Men tenker du å bestille fra USA på nett?

Nei, da blir det når jeg skal på ferie dit.

Lenke til kommentar

Knøyt min første sløyfe i dag, og slik ble resultatet:

 

post-173387-0-35323700-1296158931_thumb.jpg

 

Den er langt fra perfekt, men jeg er ganske fornøyd til å være første gang. Må øve mer.

 

Ser den er litt skjeiv på midten, og muligens litt løs rundt. Den var ikke så lett å stramme. Noen som har noen tips?

 

Tar gjerne i mot litt tips og kritikk utover det jeg påpekte over her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...