Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

JIZZA???? :p :p :p

Heng med i svinga, gutt. 2050 aka Jizza is teh plaze

spotify:track:4dVc6w2LPTw0CzwANwI9q5

Endret av thrice
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke se for meg deg på rørleggerlinja. Når gikk du der?

Det er vel to år siden :p Og hva gjør at du ikke kan se for deg meg på rørleggerlinja? Har du ikke sett mine designer-vernesko? =D Neida, har nok tatt en ekstrem makeover. Jeg kan ikke si at jeg ikke med New Era caps og tacky kicks første året på VGS. Mens på Jessheim gikk det litt bedre.

Skrevet (endret)

Haha, gjør nok ikke det :p selv om jeg som sagt har sett noen penere enn gjennomsnittet på ICM.

thrice, forresten. Du har flyttet tilbake til romerike? Jeg turte aldri å være på Taket, med det rykte stedet hadde. Også var det litt for harry for meg :p

Endret av Bebeluv
Skrevet

Hm, Ralph Lauren har kampanje nå, gratis frakt og $50 avslag for hver $250 du handler for.

Frister veldig å bestille, har funnet en bag og tre piqueer, og det ender på hyggelige $260. Ikke altfor ille, selv etter at det er betalt toll og moms på det. Tror det blir 3000, så det er ikke en dårlig pris.

pPOLO2-7149266_standard_v330.jpg

Oppdaget også at jeg fikk nesten 1000 kroner mer enn jeg hadde trodd fra en liten jobb, så kan jo faktisk ta meg råd til det. Frister utrolig nå!

Skrevet

Hm, Ralph Lauren har kampanje nå, gratis frakt og $50 avslag for hver $250 du handler for.

Frister veldig å bestille, har funnet en bag og tre piqueer, og det ender på hyggelige $260. Ikke altfor ille, selv etter at det er betalt toll og moms på det. Tror det blir 3000, så det er ikke en dårlig pris.

pPOLO2-7149266_standard_v330.jpg

Oppdaget også at jeg fikk nesten 1000 kroner mer enn jeg hadde trodd fra en liten jobb, så kan jo faktisk ta meg råd til det. Frister utrolig nå!

:thumbup:

Skrevet (endret)

thrice, forresten. Du har flyttet tilbake til romerike? Jeg turte aldri å være på Taket, med det rykte stedet hadde. Også var det litt for harry for meg :p

Flyttet tilbake på søndag. Skal bruke helgen på å pakke ut osv, men håper jeg får tatt meg turen på Lillestrøm-dagene på Lørdag. Var visst en del kamerater fra gamledager som skulle. Har jo angst for Martins og slikt, så for se hvordan det går.

Taket er drøyt harry.

Endret av thrice
Skrevet

Du skal med andre ord på byfesten? Har på følelsen at du bor nærmere meg enn jeg trur :p Lyst å si hvor du bor? Slik at jeg får stalket deg litt =D Martins er der jeg hang før, når jeg var rundt 18. Nå har vi jo klimt, og litt mer classy caféer rundt om kring.

Skrevet

Designer-vernesko er tingen. :p Finnes det egentlig?

Nja. Vi har vernesko fra Puma på jobb, tror ikke du kommer nærmere :p Pene er de derimot ikke.

Skrevet

Du skal med andre ord på byfesten? Har på følelsen at du bor nærmere meg enn jeg trur :p Lyst å si hvor du bor? Slik at jeg får stalket deg litt =D Martins er der jeg hang før, når jeg var rundt 18. Nå har vi jo klimt, og litt mer classy caféer rundt om kring.

Bebeluv, bor du i Romeriksområdet?

Skrevet

Bor et lite steinkast unna deg :p 20 min med bil fra lillestrøm kanskje. Byfesten er vel navnet ja. Du vet ikke om et bra renseri, forresten?

Vil gjette på at han bor på Skedsmo/Lillestrøm, siden skredderen hans er i Lillestrøm.

Skrevet

Bor et lite steinkast unna deg :p 20 min med bil fra lillestrøm kanskje. Byfesten er vel navnet ja. Du vet ikke om et bra renseri, forresten?

Vil gjette på at han bor på Skedsmo/Lillestrøm, siden skredderen hans er i Lillestrøm.

Du kunne vært mer spesifikk, pus <3 Det er jo bare bebe, som vil ha litt luv =D

Renseriet på Strømmen storsenter bruker jeg. Eneste negative er at de pleier å miste de plastikkholderne til snora på goose jakkene mine :p

Stemmer det. Bor i Skedsmo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...