Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imens vi er off-topic.

Hvilke idretter er det folket her driver med, og hva slags musikk er favoritten? :)

Driver med fotball, men tror jeg dropper det når jeg kommer i militæret og skal videre i studier. Tenker det blir golf som blir hobbyen da. Når det gjelder musikk går det stort sett i House i alle former, samt HipHop og litt indierock : )

Lenke til kommentar

Imens vi er off-topic.

Hvilke idretter er det folket her driver med, og hva slags musikk er favoritten? :)

 

Jeg driver ikke med noe fast nå, men har turna siden jeg var 2, drevet med sirkus (akrobatikk og line), spilt fotball på forholdsvis høyt nivå, og jeg er to grader unna svart belte i Taekwondo(wohoo, bare pass dere!).

 

Når det gjelder musikk er jeg forholdsvis altspisende, men "hits" type NRJ er søren meg drepen.

Lenke til kommentar

Sure is, Charles! :)

Er ganske alene om å spille det, og innebandy er ikke akkurat favoritten hos mange når vi har gym på skolen.

 

Så spiller med de som er et år eldre. Tennis og golf er morsomt, men er ikke så veldig flink i det. Golf er jeg mildt sagt elendig i :p

 

Når det kommer til musikk er jeg veldig åpen. Kan høre på det meste, men styrer unna opera og metal. Favoritten er rap\hip hop, men er ikke så glad i mainstream musikken innen hip hop, r&b, og pop.

 

@ AnewZ

Sandvolleyball er utrolig morsomt! :D

Vil takke skolen som klarte å fikse en sandvolley-bane på skoleplassen, som blir flittig brukt ved pent vær.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Sure is, Charles! :)

Er ganske alene om å spille det, og innebandy er ikke akkurat favoritten hos mange når vi har gym på skolen.

 

Så spiller med de som er et år eldre. Tennis og golf er morsomt, men er ikke så veldig flink i det. Golf er jeg mildt sagt elendig i :p

 

Når det kommer til musikk er jeg veldig åpen. Kan høre på det meste, men styrer unna opera og metal. Favoritten er rap\hip hop, men er ikke så glad i mainstream musikken innen hip hop, r&b, og pop.

 

@ AnewZ

Sandvolleyball er utrolig morsomt! :D

Vil takke skolen som klarte å fikse en sandvolley-bane på skoleplassen, som blir flittig brukt ved pent vær.

 

Innebandy var vel det eneste jeg likte med gym! Det og når vi fikk spille tennis eller squash.

Lenke til kommentar

Sure is, Charles! :)

Er ganske alene om å spille det, og innebandy er ikke akkurat favoritten hos mange når vi har gym på skolen.

 

Så spiller med de som er et år eldre. Tennis og golf er morsomt, men er ikke så veldig flink i det. Golf er jeg mildt sagt elendig i :p

 

@ AnewZ

Sandvolleyball er utrolig morsomt! :D

Vil takke skolen som klarte å fikse en sandvolley-bane på skoleplassen, som blir flittig brukt ved pent vær.

 

Jeg spilte også innebandy når jeg var mindre! u-14 laget som var best i regionen som 11 åring (målvakt, hehe). Ubeseiret i squash/badminton også, har dog aldri spillet mot noen som faktisk kan det de holder på med. Men er jeg har drevet med det meste innenfor idrett også.

 

Sandvolleyball er kanonkjekt, herlig sommeraktivitet :D

Lenke til kommentar

Imens vi er off-topic.

Hvilke idretter er det folket her driver med, og hva slags musikk er favoritten? :)

 

Jogger og slikt for å komme meg i form, men har lyst til å ta opp thaiboxing igjen. Beste treningen jeg har vært borti, og jeg har syslet med ganske mye i min tid.

 

Liker hip-hop, rock og indie.

Lenke til kommentar

Sandvolleyball må vel være den beste sporten på sommeren. Veldig morsomt å spille med venner! :D

I gymmen på skolen spiller vi ikke annet enn fotball. Begynner å gå temmelig lei.

Kampsport er absolutt en sport jeg kunne tenkt meg å prøve en gang.

 

Men kommer nok til å satse mer på innebandy, tror jeg nok :)

Er faktisk ganske flink i basket, til tross for høyden min.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...