Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har 80 års bursdag snart, og en slik caps har han ønsket seg lenge. Men hvertfall, ingen som har et snev av peiling på hvor jeg kan oppdrive en ekte utgave?

Er bestefaren din aktiv i ett casual miljø?

Tror burberry sluttet å lage de capsene siden de ble brukt som symbol på casuals.

 

Nei, han er absolutt ikke noen hooligan. Og jeg vet at Burberry capsen er ute produksjon, har også forhørt meg på Burberrybutikken på sten og strøm men de kunne ikke oppdrive en slik. Men hvis ingen har noen seriøse tips om hvor jeg kan skaffe meg en slik caps, så skal jeg slutte å mase.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Ikke for å blåse liv i piquetkrigen igjen, men H&M og Tailorstore har piqueter uten logo. Hansen & Jacob har også et par med en liten logo i nakken, men den tror jeg blir skjult om du ikke popper kragen. Aner ikke noe om kvaliteten på noen av disse produktene.

Lenke til kommentar

Nei, han er absolutt ikke noen hooligan. Og jeg vet at Burberry capsen er ute produksjon, har også forhørt meg på Burberrybutikken på sten og strøm men de kunne ikke oppdrive en slik. Men hvis ingen har noen seriøse tips om hvor jeg kan skaffe meg en slik caps, så skal jeg slutte å mase.

Da tror jeg du nesten må bare prøve deg frem på e-bay, mye fake så ikke så lett å finne en ekte. Det blir nok i så fall en brukt en vil jeg tro, for mener det er noen årsiden de sluttet å lage de.

Lenke til kommentar

Vowelz: Hvordan greide du å få så mye for 2000kr? :dontgetit:

Silkepinne: Piquet fra H&M har jeg som tidligere skrevet kjøpt, og den har allerede mistet passformen imotsetning til de fra PRL. For øvrig takk for de andre tipsene!

Og ja - jeg bruker å ha popped collar. I'm freakin' awesome. (you see the irony?) :)

Lenke til kommentar

Jadda, produktiv dag. Fikk røska meg med tre shortser, en bukse, denimskjorte, to wifebeaters, fire t-skjorter, en dressjakke/blazer whatever og femten par sokker. Ble i underkant av to tusen til sammen.

 

e:glemte hatt og solbriller.

 

Jeg mottar dine tips for økonomisk shopping med stor takk.

Lenke til kommentar

Hvis du kan bruke 2k kan du vel kjøpe den? Med dagens kurs blir det ikke mer enn ca 1300,- NOK for den.

 

Tja, ikke så vanskelig det egentlig. Brukte vel en 900kr på H&M og rundt samme beløp på Zara. Var vel ingen enkeltplagg som overskred 300kr. Så kjøpte jeg dressjakken for 120kr på Fretex, satt som et skudd. Flaks som faen

 

Ah. Det var hvordan du fikk til en jakke inn i regnestykket jeg stusset mest på. Hadde vært kult med noen bilder! :)

 

edit: djizes. nå har jeg over 1k innlegg i kafèen. tror nesten jeg må finne en hobby :p

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Mye mulig jeg slenger opp noen bilder i morgen om jeg har tid og finner ledningen til kameraet. Litt fare for at det blir veldig standar og kjedelige greier dog. Kjøpte mest basisplagg som passer til det meste. Beige/blå shorts og noen enkle v-hals tskjorter, men men. Sikkert litt lurt å få feedback på dressjakken. I tilfelle den må til skredderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...