Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hei, et kjapt spørsmål:

 

Hva slags sokker er greit å bruke i loafers? Har sett noen sokker fra hm som ikke dekker vristen, men stopper litt over tærne. De er sabla stygge, men er det bedre enn ankel/helsokker?

 

Ankelsokker og helsokker(det er sånne høye du mener, sant?) vil jo nesten uansett synes over kanten på loaferen, mens jeg tror nok ett par av de fra HM ikke vil synes. Det beste er jo å gå barbeint i dem...

 

Til lave sko(egentlig alle sko for den saks skyld) foretrekker jeg lave sokker man ikke ser. Og skal du bruke shorts eller brette opp buksene en smule vil det jo se helt jævlig ut med høye sokker...

Endret av datating
Fjernet OT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For godt til å være sant?

 

http://www.lacostenorge.info/

 

Kunne trengt noen fler piqueer til sommeren

 

Dear Ms xxx,

 

Thank you for your email.

 

By way of introduction, I am Frédéric xxx intellectual property manager at Lacoste in charge of our anti-counterfeiting activities in Norway.

 

I am fully aware of the website wwww.lacostenorge.info which has nothing to do with Lacoste. Our local lawyer who is copied is already in charge of the defense of our interests in this case.

 

I really appreciate your email and your cooperation in protecting our Intellectual Property rights.

 

Best regards

Lenke til kommentar

Hvilke skjorter bør jeg anskaffe meg nå før sommeren? Skal brukes til chinos (navy og beige), jeans og shortser. Har kjøpt en langermet hittil, men den er relativt "fin". Vil gjerne ha flere skjorter. Dermed er svindyre uaktuelt. Tips til butikker er også fint. :yes:

Lenke til kommentar

 

For godt til å være sant?

 

http://www.lacostenorge.info/

 

Kunne trengt noen fler piqueer til sommeren

 

Dear Ms xxx,

 

Thank you for your email.

 

By way of introduction, I am Frédéric xxx intellectual property manager at Lacoste in charge of our anti-counterfeiting activities in Norway.

 

I am fully aware of the website wwww.lacostenorge.info which has nothing to do with Lacoste. Our local lawyer who is copied is already in charge of the defense of our interests in this case.

 

I really appreciate your email and your cooperation in protecting our Intellectual Property rights.

 

Best regards

 

Merk deg at det ikke betyr at det er fake. Parallellimport er ikke spesielt populært heller.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Tips til chinos som sitter bra og ikke koster skjorta? De fleste jeg har testa blir så baggy oppe rundt hofta.

Jeg kjøpte noen fra Asos. Kan poste fit pic i morgen.

(Det gjelder disse og disse. Jeg synes de sitter greit på meg.

 

Edit: Mente å quote deg, ikke å gi deg positiv tilbakemelding :blush:

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Kjøpte de selv, helt greie. (må legge opp beina på mine riktignok)

Og jeg fant i dag ut hvorfor alt og spesielt de blå og svarte buksene mine ble litt blasse i fargen/mistet farge...

La merke til hva slags vaskemiddel de har kjøpt i huset her, det er for hvit vask med blekemiddel FML :ermm:

Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste som har ødelagt bukser i dag AnewZ!

Skulle gå ut av båten, og det var lavvann. I det jeg skal gå opp på brygga så glir båten utover, og jeg står med ett bein høyt oppe og det andre på pontongen. Hørte et lite rift, tenke faen og jada - lagde et fint hull i skrittet.

 

Heldigvis var buksene nokså gamle, og nå har jeg god grunn til å kjøpe nye! Vet at Filippa K fortsatt har samme fargen inne, bare litt tynnere stoff, og det er jo perfekt til sommeren.

Lenke til kommentar

Så en noe spesiell kar i dag, han gikk rundt midt i byen i alt for korte, men litt baggy bomullsbukser, lyseblå skjorte med et slips som rakk ham såvidt under brystkassen og en svært fargerik fiskerhatt (en slik en altså). Prikken over i'en var en diger gren som var en del høyere enn ham selv, som mannen brukte som en vandrestav.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...