Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Om de hadde fjernet logoen hadde jo ikke fjortisene fått vist fram det dyre plagget sitt med den store logoen.

Og verden hadde vært et bedre sted å bo.

Kjenner alt for mange som bruker dyre piquer med de merkeligste plagg, gjerne fake fra syden også. Kun for statusens skyld. Yuk.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til Burberry, som har noen uten logo, har jo Jonas nevnt Prada.

Dior Homme har vel også noen uten logo, skyt meg om jeg tar feil, men er rimelig sikker på at jeg har sett de. Hvis du vil opp litt i pris har du jo merker som Tom Ford, rimelig stive priser på piqueene. Er fort oppe i et par hundre euro, men de er uten synlig logo meg bekjent.

 

I tillegg kan du vel også finne noe av Band of Outsiders, og jeg vil tippe at Uniqlo kan ha noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det har jeg heller ikke sagt noe om, ville bare vise at det finnes en del merker som ikke har like synlige logoer som PRL, J. Lindeberg, Gant, Lacoste og L&S.

Tom Ford har det vært mye av på Styleforum, masse BNWT, men den lille perioden tror jeg er over nå. Synd, for det var gode priser der, snakker om $200 for en som kostet $800 ny.

 

Prada er jo greit å få over nett, samme med Burberry, og Dior finner du også online.

BoO er hakket verre, men man finner alltids noen som kan være proxy dersom man går inn for det. Samme gjelder Uniqlo, og såvidt jeg har forstått har de blitt hyllet for å ha god passform, fine farger og lave priser, selv om kvaliteten er så som så.

 

Glemte også helt å nevne Filippa K, sikkert det merket det er lettest å få tak i for oss, og de har ikke synlig logo på piqueene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker og bukker for alle svar!

McMuffin: Jeg tar ikke av, men jeg synes sjeldent det er pent med logo. Det er bare en smakssak, selv om det kunne vært en prinsippsak, noe det ikke er for meg. Jeg synes rett og slett cleane piqueer uten logo er penere.

Skal snart til Gøteborg, så det passer perfekt med Filippa K. Er ikke interessert i å betale 2000kr for en piquet. Det er litt stivt synes jeg.

Lenke til kommentar

Hvor har du lest alt dette om Uniqlo? Link? Interessant egentlig, med tanke på at jeg kun har fått med at dem har god ull kvalitet til en billig penge, via GQ.

 

 

Jeg har hørt det samme rundt om kring på nettet. Fra div artikler og forum. Ang. passform vil jeg anta den vil være relativt slim. Det er tross alt lagd for japanere.

Lenke til kommentar

Hei

 

Er det noen som kunnet hjulpet meg med å skjekke om disse noen av disse capsene er ekte. Det er en gave så det burde liksom være ekte.

 

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A6%257C72%253A2471&_nkw=burberrys%20cap&_trksid=p3286.c0.m14&_pgn=1

 

Tenker spesielt på denne http://cgi.ebay.co.uk/BURBERRY-BASEBALL-CAP-MEN-NOVA-CHECK-HOT-HOT-SIZE-56-/220608301658?cmd=ViewItem&pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item335d478a5a#ht_500wt_1154

 

Er det noen som har erfaringer med kjøp av Burberry capser, ebay er vel eneste alternativet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...