Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

J.Lindberg og Gant har en del ensfargede piqueter med bekjedne logoer. Hvis det var det du tenke på, da. Peak Perforamnce har også noen er nesten helt cleane.

 

De er da ikke noe mer cleane enn de fra L&S og PRL. Det er logoen det er snakk om her.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sett på L&S som et typisk fjortismerke, ettersom stort sett alle jeg ser med det har strikk rundt buksen og lacostesko.

 

Jeg og. Hver gang jeg ser merket tenker jeg på football hooligans og chavs :S

 

Synes ikke de lager noen spesielle pene klær heller egentlig, og logoen dems er ikke pen, stor og synlig

 

f.eks denne ville jeg ikke kjøpt

 

lyle-scott-grey-lambwool1.jpg

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Hvorfor spille tennis i PRL piquet? Personlig synes jeg det er mye mer behagelig å bruke noe Dri - fit fra Nike, etc. Men noen har vel et image de må kultivere :yes:

Riktig, selv om man spiller tennis og blir svett, så trenger man ikke å kjøre low class.

 

Neida, jeg liker rett og slett å bruke pique til å trene og drive sport med. Bruker det sjeldent til vanlig, da går det heller i skjorter osv. Men kan finne på å kjøre det av og til.

 

Jeg kunne fint kjøpt den v-halsen. Mest på grunn av passformen på den. Selve logoen har jeg ikke så mye å si på, jeg synes den ser bedre ut en krokodillen til Lacoste, men det er da min mening.

Lenke til kommentar

Ja, tenker på helt cleane. Uten logo. Jeg elsker fiten på PRL sine piquer, men jeg skulle likt å hatt noe som ikke har "reklame" på seg. Er mer enn nok med logo i kraven.

 

Jeg har en fra Burberry som er helt uten logo, men den har jeg ikke sett her i Norge... Den er heller ikke i "det vanlige piquéstoffet", men et mye tynnere og glattere ett. Har et par stykker fra Prada også, med kun en liten logo nederst på siden, i omtrent samme stoff som den fra Burberry. :)

 

Enig med Bebeluv angående L&S-logoen btw, synes ikke den gjør så mye ut av seg...

Lenke til kommentar

Jeg har alltid sett på L&S som et typisk fjortismerke, ettersom stort sett alle jeg ser med det har strikk rundt buksen og lacostesko.

 

Jeg og. Hver gang jeg ser merket tenker jeg på football hooligans og chavs :S

 

Synes ikke de lager noen spesielle pene klær heller egentlig, og logoen dems er ikke pen, stor og synlig

 

f.eks denne ville jeg ikke kjøpt

 

*bilde*

 

Jeg har den genseren i en annen farge, og det jeg gjorde var å få mamma til å fjerne logoen :D Passformen er fin og jeg fikk den billig - så var ikke mye å tenke over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...