Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

J.Lindberg og Gant har en del ensfargede piqueter med bekjedne logoer. Hvis det var det du tenke på, da. Peak Perforamnce har også noen er nesten helt cleane.

 

De er da ikke noe mer cleane enn de fra L&S og PRL. Det er logoen det er snakk om her.

 

Er det ikke logoene jeg snakker om da? Vil nå ikke si at L&S har så beskjedne logoer på sine piqueter.

Lenke til kommentar

J.Lindberg og Gant har en del ensfargede piqueter med bekjedne logoer. Hvis det var det du tenke på, da. Peak Perforamnce har også noen er nesten helt cleane.

 

De er da ikke noe mer cleane enn de fra L&S og PRL. Det er logoen det er snakk om her.

 

Er det ikke logoene jeg snakker om da? Vil nå ikke si at L&S har så beskjedne logoer på sine piqueter.

 

Øh, både JL og Gant (som du mente var "cleane"), har så og si akkurat like stor logo som L&S og PRL. Peak vet jeg ikke noe om, ettersom jeg ikke bruker sportsmerker til hverdags. Personen som startet diskusjonen lette etter piqueer UTEN LOGO. Da var ikke dine forslag noe bedre enn de han allerede nevnte han ikke ville ha.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg sa da aldri at J.Lindberg og Gant hadde cleane piqueter. Hvis du leser gjennom inlegget mitt en gang til, så skrev jeg at de hadde "bekjedne" logoer. Og det jeg legger i det er ikke de godt synlige logoene med ørner, krokodiller og hester. J.Lindberg og Gant har fosåvidt enkle logoer, men dog synlige. Jeg kan inrømme at jeg kanskje kunne holdt de eksemplene utenfor i og med at han lette etter mer cleane piqueter og ikke piqueter med mindre bemerkelsesverdi. Er du med nå..?

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Nei, jeg er ikke med, for du tar feil. Kan du si meg hva som er mer beskjedent med JL-logoen/Gant-logoen enn f. eks. PRL-logoen? Om noe er faktisk Gant-logoen MINDRE beskjeden enn de andre.

 

pPOLO2-1425025_standard_v330.jpg

 

gant-plain-pique-polo-shirt-white-medium_264160.jpeg

 

2695_2010431218133341339.jpg

 

Ser ikke helt den store forskjellen jeg...

Lenke til kommentar

Jeg har aldri nevnt at PRL logoen har høyere bemerkelsesverdi enn Gant og J.Lindberg sine, les nå hva jeg skriver da.. Det jeg kommenterte var at du mente at bemerkesesverdien var lik mellom Gant, J.Lindberg og L&S. Hiv opp tre eksempler der da, så får vi se.

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Jeg har aldri nevnt at PRL logoen har høyere bemerkelsesverdi enn Gant og J.Lindberg sine, les nå hva jeg skriver da.. Det jeg kommenterte var at du mente at bemerkesesverdien var lik mellom Gant, J.Lindberg og L&S. Hiv opp tre eksempler der da, så får vi se.

 

Hva så? Skjønner du fortsatt ikke poenget? Hvor beskjeden L&S-logoen er har ikke noe med saken å gjøre.

 

Lokeland sa spesifikt at han ville ha piqueer UTEN LOGO, og han nevnte spesielt PRL som et eksempel på noe han IKKE vil ha. Når du da kommer med tre forslag, som alle har tilsvarende eller større logoer enn PRL virker det som om du ikke akkurat har lest posten hans så veldig nøyaktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...