Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så vidt jeg vet et tiltak for å få bukt med innlegg av sorten "Enig." "+1". Foreløpig synes jeg det fungerer ganske bra. I store tråder kan man også sortere etter populære innlegg ved å endre visningsterskel. Fungerer best i f.eks. tråder relatert til et spesifikt datarelatert problem hvor den enkleste løsningen gjerne har fått plusspoeng.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri nevnt at PRL logoen har høyere bemerkelsesverdi enn Gant og J.Lindberg sine, les nå hva jeg skriver da.. Det jeg kommenterte var at du mente at bemerkesesverdien var lik mellom Gant, J.Lindberg og L&S. Hiv opp tre eksempler der da, så får vi se.

 

Hva så? Skjønner du fortsatt ikke poenget? Hvor beskjeden L&S-logoen er har ikke noe med saken å gjøre.

 

Lokeland sa spesifikt at han ville ha piqueer UTEN LOGO, og han nevnte spesielt PRL som et eksempel på noe han IKKE vil ha. Når du da kommer med tre forslag, som alle har tilsvarende eller større logoer enn PRL virker det som om du ikke akkurat har lest posten hans så veldig nøyaktig...

 

Du motsier deg selv ganske kraftig på det første avsnittet der, tror du skjønner det selv også. Det var du selv som blandet inn L&S logoen i diskusjonen når du nevnte at den hadde lik bemerkelsesverdi som J.Lindberg og Gant. Du gjorde det selv til en del av saken.

 

Og, ja. Jeg inrømmer at jeg ikke fikk med meg at lokeland nevnete PRL i forespørselen sin. Jeg har jo allerede nevnt for deg at jeg tolket innlegget som om han var på leting etter piqueter med mindre bemerkelsesverdi enn store ørner, krokodiller og hester. Har jeg ikke skrevet dette før? Det føles veldig kjent gjør det ikke? Jeg har jo allerede inrømmet at jeg feiltolket posten hans.

Endret av Ezoo
Lenke til kommentar

Legg den saken død da. Det har vel ingenting å si! Smil og vær glad for hver dag som går :)

Her har du spørsmålet mer renskrevet: Finnes det piquer med kvaliteten (og gjerne utvalget) til PRL uten noen som helst form for logo på?

Jeg spiller verken polo eller har et behov for å vise at jeg har en pique fra PRL.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Big pony hadde jeg ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det engang! :p

Har selv bare little pony.

 

Big pony hadde jeg ikke gått med om jeg hadde fått betalt for det engang! :p

Har selv bare little pony.

 

Bebeluv: Har ikke god erfaring med pique fra H&M. Kjøpte en fra årets kolleksjon for moro skyld (kosta jo shit og ingenting), men den var ikke mye og skryte av sammenlignet med piquer fra PRL.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Jeg synes nå lilleonnien er helt greii, egentlig. Lacoste-logen gjør kanskje lit mer ut av seg iom. at den har flere farger. Lindberg var jo også diskre, men nå forbinner jeg den logen utelukknde med harrytasser,såden er for merkbar uansett.

Men jeg tror rett og slett du sliter med å finnen noen kvalitetspiqueter som ingen har festet merket sitt synlig på Polo vil jeg tro er relativt greit å fjerne, iom at den bare er sydd (men skulle nesten tro det vil bli en eller annen form for merke). Lacoste derimot, har jo en eller annen stoffbit og grier i mellom, så den er kanskje verre.

Lenke til kommentar

Angående logo-diskusjonen: Hvorfor skal ikke produsenten sette logoen sin på skjorten? De tjener på eksponering, og "alle" selskaper som lager klær vil jo selge mye og tjene penger.

 

Og min L&S piqué ble slapp etter få vask, så jeg doblet prisen og kjøpte en hvit piqué fra Lacoste i stedet, som både har bedre passform og holder seg bedre.

 

Ellers... noen som er mer omtenksom med vask av sine PRL piquéer? Min slim-fit polo har blitt litt... ikke slapp, men ikke så myk som før. Vasker som anvist, bruker som regel tøymykner.

 

Og i tillegg som en nevnte før, så har jeg sett en Burberry piqué helt uten logo på skjorten, var kun i kragen. Måtte faktisk sjekke kragen for å finne ut hvilke merke det var, ikke vanlig på slike skjorter akkurat.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...