Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarte å få "rift" i mine TGD-chinos i dag. :( Heldigvis gikk det ikke igjenom, og er nesten usynlig for andre enn meg. :p

 

Bestemors katt lagde et rift på mine chinos fra These Glory Days. Litt jævlig irriterende da de er relativt nye.. Fikk lyst til å slakte dyret etterpå. Men buksene er ganske mørke så det synes, som med dine, nesten bare for meg (med mindre man virkelig ser etter).

 

Vandrestav er forresten badass. Ryktes at Gandalv-stilen er jævlig het for tiden.

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Sorry ass, men jeg gidder ikke plukke noe ute i skogen! fkm, hvor kjøpte du din? :p

 

Flere som er "ferdig" med skolen i år da? Ferdig med så og si alt av prøver samt eksamen - så har ikke en dritt å gjøre.

 

Spikket den av et furutre selvfølgelig!

 

Jeg har igjen to eksamener :/

Lenke til kommentar

Sikkert Patrick som var ute å spaserte...bor ikke han der? :p

Stemmer det, men det var ikke meg :p

 

I dag gikk det i navy shorts + navy og gul PRL piquet og en grå cardigan sammen med beige loafers.

Blir vel samme i morgen bare med annen piquet om været tillater det, så om noen vil ut å lete etter meg, feel free :D

Skal ut å spise en sen lunsj med min mor ett sted mellom 14-16.

 

Lykke til med eksamen i morgen Alexander!

Lenke til kommentar

 

Bestemors katt lagde et rift på mine chinos fra These Glory Days. Litt jævlig irriterende da de er relativt nye.. Fikk lyst til å slakte dyret etterpå. Men buksene er ganske mørke så det synes, som med dine, nesten bare for meg (med mindre man virkelig ser etter).

 

 

Irriterende. Hater når sånt skjer, spesielt med ganske nye plagg ... Er så irriterende å vite at riften etc er der, selv om den er usynlig. :p

Lenke til kommentar

49 innlegg forsvant pga. OT.

Dette er en tråd med ganske runde regler, men når man snakker mer om streik og eksamener enn mote, så regnes det som spam.

Enkelte skrev til og med at de gikk inn for å spamme pga. postcount, så disse vil lagt merke til om fortsetter i samme sporet her eller om de greier å vinkle diskusjonen inn på rett kjøl. :)

Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM.

Lenke til kommentar

 

For godt til å være sant?

 

http://www.lacostenorge.info/

 

Kunne trengt noen fler piqueer til sommeren

 

Dear Ms xxx,

 

Thank you for your email.

 

By way of introduction, I am Frédéric xxx intellectual property manager at Lacoste in charge of our anti-counterfeiting activities in Norway.

 

I am fully aware of the website wwww.lacostenorge.info which has nothing to do with Lacoste. Our local lawyer who is copied is already in charge of the defense of our interests in this case.

 

I really appreciate your email and your cooperation in protecting our Intellectual Property rights.

 

Best regards

 

Merk deg at det ikke betyr at det er fake. Parallellimport er ikke spesielt populært heller.

 

Sant, det må vel ikke være.

Men det er vel kanskje ikke så lett å finne ut om det er fake eller ikke heller.

Lenke til kommentar
Vi lover å sende den eksakte elementet du order.So dersom retur rett elementer for refusjon: er alle tilbake eks gitt med sending på nytt gebyr på kr 100 for å dekke kostnadene for sending på nytt varene. ... Når du sender tilbake elementer du er ansvarlig for all frakt og håndteringskostnader. I tillegg anbefaler vi at du legger til sporing og forsikring for din egen beskyttelse, som vi ikke kan være ansvarlig for tapt forsendelser. Alle returnerte varer skal sendes til leveringsadressen vi sende deg etter du få vår tilbakemelding.

-lacostenorge.info

 

Virker seriøst. :p

Lenke til kommentar

 

For godt til å være sant?

 

http://www.lacostenorge.info/

 

Kunne trengt noen fler piqueer til sommeren

 

Dear Ms xxx,

 

Thank you for your email.

 

By way of introduction, I am Frédéric xxx intellectual property manager at Lacoste in charge of our anti-counterfeiting activities in Norway.

 

I am fully aware of the website wwww.lacostenorge.info which has nothing to do with Lacoste. Our local lawyer who is copied is already in charge of the defense of our interests in this case.

 

I really appreciate your email and your cooperation in protecting our Intellectual Property rights.

 

Best regards

 

Merk deg at det ikke betyr at det er fake. Parallellimport er ikke spesielt populært heller.

 

Sant, det må vel ikke være.

Men det er vel kanskje ikke så lett å finne ut om det er fake eller ikke heller.

 

Jo det er det. Han sier jo i brevet at det er falskt. F. eks. "I really appreciate your email and your cooperation in protecting our Intellectual Property". Intellectual property = åndsverk, dvs. at han takker deg for å hjelpe med å beskytte andsverket deres. Hadde det vært snakk om paralellimport hadde han ikke skrevet det, for du beskytter ikke åndsverket deres når du sier fra om paralellimport. Og uansett er paralellimport lovlig, så jeg ser ikke hvorfor det skulle vært noe problem...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...