Gå til innhold

Anmeldelse: Resident Evil 6 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usikker på om et spill er bra når det får litt blanda anmeldelser rundt omkring? Finn den som gir det kjempe bra og problem er løst. :hmm:

 

Joda bare gå etter scoren som alle sauene som leser Gamer Kotaku og IGNorant,

 

Newsflash denne youtube videon viser mere enn amatør anmelderne på IGN, han snakker om spillet istedet for og ta sin egen mening rett ved starten , som I HATE THIS GAME; er det mye profesjonelt ??

 

Folk vil alltid gå etter den anmeldelsen med mest info og hvor anmelderen IKKE BARE TENKER PÅ SEG SELV og heller på hva andre vil like,

 

Dette inlegget handler seff om Youtube anmeldelser og ikke Gamer sin. Øystein har gitt en bra anmeldelse her, men video er alltid best for da ser man spillet selv

 

Og Larzen er det du som har norske DayZ youtube videor, ? ikke verst, keep em comming

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Etter å ha lest en rekke anmeldelser, er mitt inntrykk av at dette spillet har noen veldig gode sider - og noen ganske klare svakheter som ulike anmeldere vektlegger ulikt. En karakter rundt 7 eller ihvertfall i midten virker da ganske fornuftig. Om det er verdt å spille blir vel da avhengig av hvor mye toleranse en har for disse problemene. Personlig har jeg sjelden noen slike problemer, og kommer nok til å kjøpe det når det får sunket litt i pris.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en rekke anmeldelser, er mitt inntrykk av at dette spillet har noen veldig gode sider - og noen ganske klare svakheter som ulike anmeldere vektlegger ulikt. En karakter rundt 7 eller ihvertfall i midten virker da ganske fornuftig. Om det er verdt å spille blir vel da avhengig av hvor mye toleranse en har for disse problemene. Personlig har jeg sjelden noen slike problemer, og kommer nok til å kjøpe det når det får sunket litt i pris.

Verdt og nevne at spillet er forbedret etter demoen.

Lenke til kommentar

dat fiddy cent puttin' it down! :wee:Etter jeg så anmeldelsen er jeg overbevist. Blir re6 på meg. :wee:

 

Kjøpte det i dag jeg og. Skal spille med kompisen min. Men LIKER IKKE at det er "forced" tutorial 1 player, og SPESIELT ikke at når jeg prøvde å gå i meny for å evt starte splitscreen, så måtte vi ta tutorial PÅ NYTT :/ Men so far so good :) :)

Lenke til kommentar

dat fiddy cent puttin' it down! :wee:Etter jeg så anmeldelsen er jeg overbevist. Blir re6 på meg. :wee:

 

Kjøpte det i dag jeg og. Skal spille med kompisen min. Men LIKER IKKE at det er "forced" tutorial 1 player, og SPESIELT ikke at når jeg prøvde å gå i meny for å evt starte splitscreen, så måtte vi ta tutorial PÅ NYTT :/ Men so far so good :) :)

 

Stussa litt på prologen ja. Virka litt påtrengt pluss at jeg ikke ser noen sammenheng med 'storien forøvrig. Det var så plutselig liksom, midt i en sequence så plutselig, Bam! Rrrresident Eeeeewol ........................ 6!

WTF! :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sååå mange spill å spille akkurat nå,og stilte meg VELDIG skeptisk etter fiaskoen som var RE5, men testa demoen i går på PS3. Ble veldig imponert av leon kampanjen der. Men lurer på om det er noe snev av survival horror igjen i serien? ( likt dead space i hele tatt) Går det an å spille splitscreen? Grafikken og gameplay som jeg testa var liksom flott. åhhhh jeg klarer ikke bestemme meg :)

 

Syns ikke RE6 har vært noe i nærheten av så skummelt som Dead Space, men mye av atmosfæren der syns æ kommer fra at du e omtrent helt alene å går rundt for det meste og i RE5/6 så har du partner du prater med hele tiden.

 

Går foresten helt fint ann å spille splitscreen i RE6

 

så du kan spille igjennom storymoden med en venn altså?

Men er dette likt nr5? bare action og ingenting skrekk? ikke at det er noe minus altså men bare lurer.

ser ut som et kult actionspill men klarer ikke å tenke på resident evil uten å tenke litt skrekk:P men etter re3 sa det jo stopp på den siden:/

 

Syns Resident Evil: Code Veronica som kom etter RE3 var mye stiligere enn RE3. Er omtrent bare action. Er deler av RE6 som "prøver" å være som skrekk, men får det ikke helt til. Er underholdende, men ikke i nærheten av en så bra opplevelse som f.eks Dead Space 2 som er fenomenal på skrekk.

Endret av Boss-Znakemaster
Lenke til kommentar

Eg vill ha et Resident evil spill sånn som 2 og 3a:) Kult med Remake også da hvis det skjer:) men et helt nytt kapittel der det e lite ammo, ting du må finne uten hjelp, træge zombia og ikkje sånn zombia som i RE 4 og 5:) RE4 va kult, men for meg var det liksom nokk. Vil ha det gamle Residen Evil serien Tilbake sånn som i 1998 / 1999 !!

 

Resident Evil 6 fra min side:

 

Leon kampanjen var kult. Chapter 1 prøvde dem litt sånn som Re var engang, selv var det for mye Musikk osv å ikkje minst actionfylt som har ødelagt RE serien. Fra neste RE spill skal eg se gameplay fra osv noe eg ikkje pleie og gjøre på sikre tittla.

 

Eg runda Leon kampanjen for den va bra, Leon kampanjen får 8 av 10 fra meg. for den likte eg.

 

Chris kampanjen:

 

E nokka av det mest teitaste eg har spill i mett liv. Spilte igjennom kun Chapter 1 der gale folk som muterte med skyte våpen:o Lol. sei eg bare. Kom til chapter 2 som plutselig va en full warzone på begynnelsen etter mi mening. Da gidda eg ikkje meir og starta Borderlands 2 istede.

 

Når du ska finne ting har du plutselig et kompass.... Det va litt teit

 

så det eg spilte av Chris kampanjen får 2 av 10.

 

Jake kampanjen får ingenting for det gidda eg ikkje å prøve engang.

 

ikkje ta meg feil her, dette e mi meining over RE6. kansje noen av dere likte spillet :) E 24 år gammel og har vært en ekte Resident Evil fan siden 1998 så eg veit hvordan Resident Evil var engang.

 

E sikker skrivefeil i dette innlegget:p

 

 

 

Chris

Lenke til kommentar

Grundig skuffet nå etter hvert som jeg har hatt mer tid til å spille RE6 , Capcom prøver virkelig å appellere til alle brukerne her men jeg føler bare at de treffer midt på treet.

 

Historien har blitt stadig mer tullete føler jeg , så dette blir nok det aller siste RE spillet her i gården.

Lenke til kommentar

Har kommet et stykke i Chris campaign, og må si dette suger skikkelig. Noen "greie" "episke" fights der, med noe bosslignende monster, men jeg kunne heller ha boota opp gears of war 1-3, der det er bedre skyte/cover mekanikker, mindre teit historie, mer flytende action og teknisk sett rett og slett mer imponerende. Enig med tissogtass, 2/10 chris campaign så langt.....

Lenke til kommentar

Veldig synd. Jeg stoppet egentlig med Resident Evil etter Resident Evil 2 mens gikk tilbake til serien med Resident Evil 4 som jeg syns var bra. Men alle etter og i mellom har bare vært merkelige greier.

Dem må gå videre med gameplayet, ikke ha så stive animasjoner og kamerakontroll samt ha en bra story.

 

I Resident Evil 1 husker jeg vi fikk fullstendig PANIKK da første monstrene kom til syne. Alt vi visste var at vi var i en spesialstyrke og kom til et hus og folk begynnte bare å forsvinne. Sakte men sikkert utviklet det seg mer og mer. Skikkelig skrekkspill. Nå er det bare ren action og skyting. Det er heller ingen frihet til å utforske som det var i eneren.

 

Et eksempel i RE6 demoen jeg spilte var at vi løp innendørs og overalt var det veier som var blokkert av møbler. Mao det var KUN en vei å løpe. Er rimelig insane at i 2012 at vi har dårligere frihet enn på 90 tallet. WTF.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...