Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk nok så er det førstegangen min 5 meter lange CAT:7 kabel ikke var tilstrekkelig for å nå bordswitchen, ei heller den andre jeg hadde med på 7 meter rakk så her måtte det kjøpes overprisede CAT:5e på 10 meter.

 

Kan ikke akkurat klage på Cat5e på 10 meter for 49kr, det er jo nærmest et røverkjøp.

Lenke til kommentar

Er de mange her som er fra crew? Jeg bare lurer på en ting. Er det mulig, hvis det ikke er for mye å spørre om, å få inn en maskin som kan få fjerna all grusen ved inn og utgang? Jeg så flere titalls stolhjul som hadde falt av stolene ved inn og utgang av skipet, og i tillegg ble hylla vår totalskada av all ristinga. Samme gjelder tralla vi brukte til å ta inn og ut hylla, hjula ble skjært godt opp av grusen og den er nå nærmest ubrukelig fordi hjula er så ødelagt. Er bare en liten tanke, men jeg regner med at dette hadde hjulpet utrolig mye for veldig mange av de som skal inn og ut av skipet med ting som har hjul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er de mange her som er fra crew? Jeg bare lurer på en ting. Er det mulig, hvis det ikke er for mye å spørre om, å få inn en maskin som kan få fjerna all grusen ved inn og utgang? Jeg så flere titalls stolhjul som hadde falt av stolene ved inn og utgang av skipet, og i tillegg ble hylla vår totalskada av all ristinga. Samme gjelder tralla vi brukte til å ta inn og ut hylla, hjula ble skjært godt opp av grusen og den er nå nærmest ubrukelig fordi hjula er så ødelagt. Er bare en liten tanke, men jeg regner med at dette hadde hjulpet utrolig mye for veldig mange av de som skal inn og ut av skipet med ting som har hjul.

Var heilt forjævlige forhold inn mot skipet, delvis is/sørpe på parkeringsplassen, så hylla satt seg fast kvar 20. centimeter. Når eg endeleg nådde asfalt var grusen så ekstrem at PCen på solide 18-19kg nesten vibrerte ut av hylla, rista opp og ned 5cm. Hjula, som berre er festa i fjøler på baksida av OSB-plater, var nok ikkje langt frå å svikte.

Lenke til kommentar

14 grader forskjell klokken 8 om morgenen og 7 grader forskjell klokken 12. Klokken 18 var forskjellen bare 0,4 grader. Dette er da 31. Mars i år i forhold til 31 Mars i fjor.

 

Den 27 i år i forhold til i fjor var forskjellen 14.4 grader klokken 8 om morgenen, 11.7 grader forskjell klokken var det klokken 12.

 

Den 27 mars i år i forhold til 4 april i fjor var forskjellen 9.9 grader klokken 8 om morgenen. Klokken 12 var forskjellen 5.9 grader.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Jeg fikk noen minner tilbake til 2008. Da var det -14 den ene natten husker jeg, giroljen på bilen hadde tyknet en del, så det ble vanskelig å gire. Og da jeg koblet opp maskinen i år fikk jeg en poppup om at temperaturen i CPUen var under null.

 

Påska neste år er mer enn 2 uker senere enn i år (TG starter 16 april), så da kan vi ha gode forhåpninger om at det er bedre forhold.

Lenke til kommentar

Til de som har mistet/ødelagt hjul, dere har ikke tenkt over at det kanskje er deres egen feil. Så mange som stablet pc/skjerm/høytalere oppå stolene og dyttet de i vei over ulent terreng, da er det jo dømt til at noe kan gå galt.

Selv så jeg ikke problemet mtp hyller, jeg viste det var isete (dette kunne man lett se på parkeringsplassen) og tok dermed å la minimalt med ting i hyllene nettopp pga dette. Kanskje jeg måtte gå en eller to turer ekstra pga av dette, men jeg gjør heller det en å riskere at pcen blir ristet i stykker.

Ett annet problem kan også være hjulene som er montert på hyllen, jeg hadde 100mm hjul og merket at dette er nesten i minste laget, helst burde det vært 150mm eller større. Men jeg så mange som hadde så smått som 15mm-20mm, og regnet med at dette fungerte helt fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...