Gå til innhold

The Gathering 2013-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ditto. Sitter med headsettet på det høyeste og sliter med høre Netflix (DT770). Desuten rister jo musa og alt annet for den slags skyld.

Det er ikkje musikk ein gong, berre unødvendig bråk. Samme headset i "silent" zone, kjenner bassen forstyrrer elementa slik at lyden forsvinner, sikkert jævla sunt for headsettet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når du sier det er det kanskje musikken til naboen jeg liker :ph34r:

Hva får dere i reel nedfart på torrents? Jeg ser ut til å falt fra så høyt som 5MB/s til 2.5-3

 

Får ikke mer enn 4-5 MB/s på utorrent og steam selv, er litt skuffa. Var mye det raske nettet som fristet meg til å komme her.

Lenke til kommentar

Får ikke mer enn 4-5 MB/s på utorrent og steam selv, er litt skuffa. Var mye det raske nettet som fristet meg til å komme her.

Folk må jo laste opp like kjapt som du laster ned -.-

Steam - Settings - Downloads&Cloud - Cable/Fiber, flere spill på steam har nedprioritert nedlastningshastighet.

Lenke til kommentar

Folk må jo laste opp like kjapt som du laster ned -.-

Steam - Settings - Downloads&Cloud - Cable/Fiber, flere spill på steam har nedprioritert nedlastningshastighet.

 

Laster ned flere ting samtidig, å går vanligvis på de med flere "delere" enn "nedlastere". Så jeg vet godt att jeg kunne lett ha lastet ned i 30-40MB/s.

 

Når det gjelder steam fikk jeg 60MB/s første dagen, når det kom flere ble det kun 4-5MB/s.

Lenke til kommentar

Toppet selv 15 MB/s igår. Er fornøyd dersom det ligger på 1 MB/s hjemme.

 

Forresten; noen som har meldt seg på CS:GO tournament ikveld?

 

Må også si meg enig med musikken. Har til tider sittet med kvalme fordi det virker som spiserøret og andre organer disser rundt. Noen ganger tar bassen fullstendig overhånd. :)

Endret av Rgr00n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...