Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Er ofte ikkje så mykje som skal til. Denne sesongen eg held på med starta dårleg med mange uavgjorte kampar og dårlig spel både framover og bakover. Uten nokon god grunn gjekk vi frå den dårlige steamen til å spele 7-8 kampar på rad uten baklengs og ein del sterke sigrar, samt gå frå 6-7 poeng bak serieleder til tilsvarande ledelse. Problemet er vel at eg er i 2018 og fortsatt ikkje har eit forsvar som er tilstrekkelig godt nok. Det blir rett og slett ikkje produsert gode norske forsvarsspelarar på den saven eg er inne i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
26th January
Anguilla, Antigua & Barbuda, Aruba, Barbados, Bermuda, British Virgin Islands, Cayman Islands, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Dominica, Dominican Rep., El Salvador, Grenada, Guatemala, Guyana, Honduras, Jamaica, Montserrat, Nicaragua, Panama, Puerto Rico, Saint Kitts & Nevis, Saint Lucia, St Vincent & the Grenadines, Surinam, Trinidad & Tobago, Turks & Caicos Islands, US Virgin Islands
23rd February
Albania, American Samoa, Andorra, Armenia, Azerbaijan, Bosnia & Herzegovina, Cyprus, Estonia, Faroe Islands, Fiji, FYR Macedonia, Georgia, Kazakhstan, Kiribati, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Moldova, Montenegro, New Zealand, Papua New Guinea, Samoa, San Marino, Solomon Islands, Tonga, Vanuatu
8th March
Croatia, France, Germany, Greece, Hungary, Israel, N. Ireland, Russia, Scotland, Switzerland, Turkey, Ukraine, Wales
13th March
Austria, England
17th March
Slovakia
18th March
Belgium, Czech Republic, Demark, Italy, Poland, Portugal,
19th March
Bulgaria, Romania, Slovenia, Uruguay
23th March
Mexico
25th March
Holland
28th March
Serbia, Spain
2nd April
Argentina, India, South Africa
17th April
Indonesia
19th April
Hong Kong
27th April
Australia
7th June
Bolivia, Ecuador, Paraguay, Venezuela
13th August
Iceland
27th August
Afghanistan, Bahrain, Bangladesh, Bhutan, Brunei, Cambodia, Chinese Taipei, East Timor, Guam, Iran, Iraq, Japan, Jordan, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Lebanon, Macau, Maldives, Mongolia, Myanmar, Nepal, North Korea, Northern Mariana, Oman, Pakistan, Palestine, Philippines, Qatar, Saudi Arabia, Sri Lanka, Syria, Tajikistan, Thailand, Turkmenistan, U.A.E., Uzbekistan, Vietnam, Yemen
2nd September
Malaysia, Sweden
14th September
South Korea
19th September
Chile
20th September
Brazil, Ireland
25th September
Finland
28th September
Singapore, Colombia
1st October
Norway
3rd October
Algeria, Angola, Benin, Botswana, Burkina Faso, Burundi, Cameroon, Cape Verde, Central African Rep., Chad, Congo, Djibouti, DR Congo, Egypt, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Ghana, Guinea, Guinea-Bissau, Ivory Coast, Kenya, Lesotho, Liberia, Libya, Madagascar, Malawi, Mali, Mauritania, Mauritius, Morocco, Mozambique, Namibia, Niger, Nigeria, Rwanda, São Tomé &Príncipe, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Somalia, South Sudan, Sudan, Swaziland, Tanzania, Togo, Tunisia, Uganda, Zambia, Zanzibar, Zimbabwe
8th October
China
16th October
Peru
2nd November
Belarus
26th December
USA

  • Liker 1
Lenke til kommentar

What? Fortsatt klubb-vm hos meg, ikkje at eg vinner CL, men min kamp mot United vart flytta fram for å gjere plass til VM.

 

Virkar som at det er litt tull rundt denne patchen, uten at eg har merka noko av det.

 

Dem fikset det viktigeste for meg, og det var styret som ikke fant feeders klubber!

Lenke til kommentar

Startet en ny save med Mosjøen (gammelklubben min Halsøy stiller ikke seniorlag lengre :()

 

Sliter litt i starten nå, måtte ut med noe staff som hadde mye lønn (8000 pr uke for et 3 div lag er for mye) så har trikset litt, vanskelig å finne staff for lav lvl klubber hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...