Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefaler alle å kjøpe Götze uansett. Blir sykt god i hver save.

 

post-180203-0-58531700-1361349282_thumb.png

 

Er vel et fåtall av klubber som har råd. Har forsøkt å kjøpe ham til Arsenal i 2016, men han koster mer enn 40m pund

 

Gikk forøvrig nettopp glipp av en gratis Christian Eriksen som gikk til Dortmund. Glemte for en gangs skyld å se etter spillere som har <12 mnd igjen av kontrakten fordi jeg sjeldent finner noe særlig. Litt irriterende :)

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Er vel et fåtall av klubber som har råd. Har forsøkt å kjøpe ham til Arsenal i 2016, men han koster mer enn 40m pund

 

Tror du kan få han billig i starten av spillet. Kjøpte han rundt for 25m pund.

 

 

Gikk forøvrig nettopp glipp av en gratis Christian Eriksen som gikk til Dortmund. Glemte for en gangs skyld å se etter spillere som har <12 mnd igjen av kontrakten fordi jeg sjeldent finner noe særlig. Litt irriterende

 

Du må alltid følge med på dette. Har fått mange gode gratis spillere. Fikk f.eks. Ganso gratis.

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar

Tror du kan få han billig i starten av spillet. Kjøpte han rundt for 25m pund.

 

 

 

Du må alltid følge med på dette. Har fått mange gode gratis spillere. Fikk f.eks. Ganso gratis.

 

Tar litt tid før Arsenal har så mye penger gitt. Spesielt siden jeg vanligvis må kjøpe oppgraderinger i forsvar og keeper.

 

Pleier som sagt å følge med, men glemte det denne gangen. Hentet forøvrig kjempetalentet Chalobah fra Chelsea gratis i samme vindu, men det oppdaget jeg ved en tilfeldighet.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Når dere finner disse spillerene på free transfer listen, leter dere igjennom heile liste av spillere tilgjengelig?

Satt filteret på kontrakter som går ut om 6 månder og rankingen på kvalitet av spillerene og huket av urrealistiske overganger, men kommer aldri opp slike spillere.

 

Gjør dette. Sjekker spillere agenter tilbyr. Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til. Spesielt det siste er viktig. Om du spiller med hidden stats på spillere finner du jo ingenting i søkefunksjonen du skriver om, om du ikke har scoutet noe.

Lenke til kommentar

Kordan kan eg sjekke kva agenter tilbyr? Får aldri dette opp i innboksen min.

 

Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til

Med dette mener du at eg skal søke på alle de spillerene agentene tilbyr?

 

Har berre scoutet unge talenter.

 

 

Da var eg hallveis i gruppespillet i CL. Er i Gruppe med United, Dortmund og Basel.

Spilte Uavgjort mot United, der eg hadde fortjent 3 poeng, Mot Basel hadde eg fortjent Uavgjort og mot Dortmund er eg gankse fornøgd med seier, stattetikken var på min side, men ikkje stor forskjellen.

 

Men 4 poeng etter 3 kamper er ganske greit, iallefall med det unge laget eg har. TL har eg vunnet med 5 kamper igjen, så der blir det mye spill for dem som blir brukt sjeldent.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Tidligere konsensus har vært at siden du spiller alene er det moralsk helt greit, men ja, det er i grunn juks. Så lenge du har det gøy :)

 

Ultimate Challenge? Det må være å spille med et norsk lag, og kun bruke norske spillere. 2022, enda ingen med 4 stjerner eller mer. Med andre ord ingen gode regens enda. Norske spillere har alltid vært alt for gode i FM/CM, antar karma slår tilbake.

Endret av Thommesen
Lenke til kommentar

Eg veit ikkje kordan folk tenker her, men mangen venner spiller på ein FM save i 1-5 sesonger. Eg vill berre sei spill lenger, er no i 2021-22 sesongen, Verdt Arsenal fra starten på saven, og er no MYKJE kjekkare enn dei første sesongane! :D Og jartfall og bringa tilbake United - Arsenal duellane fra 90-tidlig 2000talet. På 9 PL sesonger har United 5av seriegull, Arsenal 4 og ALLE andre 0!

Lenke til kommentar

Har scouts som aktivt drar gjennom alt klubben har råd til

Med dette mener du at eg skal søke på alle de spillerene agentene tilbyr?

 

Nei. Eg mener at du må ha scouts som aktivt scouter landene du har lov til å scoute i. Slik at du åpner opp mest mulig stats på spillere i de landene og i tillegg får tips fra scoutene når de finner noen gems.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...