Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har tips til noen artige lag og spille med? Enten i Spania eller Italia eller noen ligaer i andre land, men ikke i Skandinavia eller England/UK :p

 

Vil prøve meg i en klubb som ikke forventer at man skal vinne alt første sesongen og som gjerne har en brukbar økonomi sånn at jeg ihvertfall kan få kjøpt inn noen spillere.

Lenke til kommentar

då var ein ny sesong(sesong 11) over i Premier League. Igjen ein skikkelig duell mellom 2lag, og igjen var dei Arsenal og United.

 

1423519.jpeg

 

Arg.... så irriterande sesong... Jaja, har Champions League finale mot dei snart! og det blir 5 Arsenal - United cl finale på 11 sesonger.

 

Og dei skal vell take Carlos Fierro får seieren, når han blei toppskorer med 52 mål på 38kamper..

 

Edit: og bra jevnt i nedrykk kampen..

Endret av Arsenal93
Lenke til kommentar

Endelig har jeg kjøpt meg årets Football Manager. Så sent uti sesongen tror jeg aldri at jeg har ventet.

 

Jeg må virkelig si at jeg synes det er småkjedelig at de har integrert muligheten til å låse opp ting for ekte penger. Det er ingen som tvinger meg til det, men det blir jo fort fristende i en svak stund hvor ting går trått frykter jeg.

 

Startet en game med Norwich, og har sendt 8-10 spillere på dør for å starte jobben med å bygge mitt eget lag.

 

Hittil har jeg tatt en ganske sterk 1-0 seier borte mot Everton (Tettey scora, yay!). Ellers så har treningskampene vært ganske gode med seier mot bl.a. Lazio.

 

Jeg er stygt redd for at alle andre spill igjen blir skjøvet til side til fordel for Football Manager :p

Lenke til kommentar

 

 

Jeg må virkelig si at jeg synes det er småkjedelig at de har integrert muligheten til å låse opp ting for ekte penger. Det er ingen som tvinger meg til det, men det blir jo fort fristende i en svak stund hvor ting går trått frykter jeg.

 

 

hæ???

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig si at jeg synes det er småkjedelig at de har integrert muligheten til å låse opp ting for ekte penger. Det er ingen som tvinger meg til det, men det blir jo fort fristende i en svak stund hvor ting går trått frykter jeg.

 

Synes egentlig det er helt greit at de har lagt inn denne muligheten. Gjør det mulig for flere personer å nye spillet, selv om det ikke blir på en naturlig måte. Kjenner til mange som ikke spiller spillet fordi de ikke har tålmodigheten til å vente noen sesonger eller være City eller Real for å få penger. Da synes jeg det er helt greit at de f. eks. kjøper seg et større overgangsbudsjett med et mindre rikt lag hvis det gjør at de liker spillet bedre. Det minner på mange måter om at man kan kjøpe f. eks. 50 mill pund eller et supertalent på karrieremodus på FIFA. Muligheten er der, men ingen tvinger noen til å bruker den.

 

 

Ellers vil jeg gjerne fortelle litt om Southampton-saven min. Har nå kommet til november 2021 og har ikke ikke vunnet en kamp siden hele sesongen. Spissene mine scorer som bare det og talentene mine utvikler seg fantastisk. Tror ikke jeg noen gang har vært så motivert på FM noen gang! Er bare en liten ting jeg lurer på, har noen fått bygget ny stadion med Southampton? Stadion har nå en kapasitet på 55k, men hadde satt stor pris på en større stadion.

Lenke til kommentar

Synes egentlig det er helt greit at de har lagt inn denne muligheten. Gjør det mulig for flere personer å nye spillet, selv om det ikke blir på en naturlig måte. Kjenner til mange som ikke spiller spillet fordi de ikke har tålmodigheten til å vente noen sesonger eller være City eller Real for å få penger. Da synes jeg det er helt greit at de f. eks. kjøper seg et større overgangsbudsjett med et mindre rikt lag hvis det gjør at de liker spillet bedre. Det minner på mange måter om at man kan kjøpe f. eks. 50 mill pund eller et supertalent på karrieremodus på FIFA. Muligheten er der, men ingen tvinger noen til å bruker den.

 

 

 

Kan du det i Fifa også?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...