Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet man om et talent er et "vidunderbarn"?

 

På spileren trøkker du informasjon, så litt oppe til høgre, rett over der du ser banen med kas posisjona han er best i, så står det forskjellige ting, og er han Vidunderbarn så kommer det opp der. Vist eg husker rett...

Lenke til kommentar

På spileren trøkker du informasjon, så litt oppe til høgre, rett over der du ser banen med kas posisjona han er best i, så står det forskjellige ting, og er han Vidunderbarn så kommer det opp der. Vist eg husker rett...

Der sto det ja! Thanks!

Lenke til kommentar

Oi oi oi! Store nyheter i den lille byen Mosjøen. Slo Cardiff på bortemålsregelen (1-0 hjemme 1-2 borte) og Mosjøen er i Europa League gruppespill! :D Begge kampene var det så og si onesided men klarte på et mirakuløst vis å vinne den ene og ikke slippe inn mer enn 2 mål borte og score på den eneste sjansen jeg hadde xD) De 10M kommer godt med siden mine finanser er helt bånn atm (har vært det i 3 sesonger nå etter jeg bygde ny stadion, har levd på free transfer ;P)

 

Er i 2018 sesongen og skaffet en del gode regens, prøver å holde laget så norsk som mulig, men det er enklere sagt en gjort hehe

Lenke til kommentar

Europa League gruppespillet er i gang. Er i gruppe med Liverpool, Mentalist og Saint-Étienne. Started bra med borteseier mot Mentalist, tapte 0-2 "hjemme" (spilte på Color Lina Stadium (min er for dårlig for Europa XD)) så fornøyd, er ikke den vanskeligste gruppen, men med spillergruppen min tror jeg ikke at jeg kommer videre, er fornøyd med pengene jeg har fått allerede så hehe. Ligger på 3dje plass i ligaen (etter en veldig dårlig start, fansen ville at jeg skulle skifte på taktikken min, men jeg er sta der ;))

 

Ser bra ut, kanskje jeg får noe transfermidler etter sesongen og kan hente inn spillere og ikke miste spillere som jeg gjør hele tiden pga dårlig lønnsbudsjett.

 

Edit* Kom på 4de plass i Ligaen, 2 plass i cupen (kom rett etter Europa League kamp så mange var slitne.) og gjorde det greit i Europa League, vant begge kampene mot Mentalist, tap og uavgjort mot begge de andre så tok 3 plassen I Europa League. Gikk fra Minus 9 mill til +35 mill så budsjettet er ordnet <3

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Hei

 

Er det noen som vet hvordan man får de siste overgangene i Tippeligaen til FM 13.

Jeg spiller med 13.3.0 oppdateringen ,men jeg får ikke IK Start spillerne ( Jorge Alejandro Castro) eller (Bismark Acosta) inn der. Jeg har prøvd å google det ,men jeg finner ikke svar på det.

Jeg håper noen kan hjelpe meg med dette spørsmålet.

 

MVH.

 

 

Freakdude1997 :)

Lenke til kommentar

Sitter her å vurdere kor lenge eg skal orke med å prøve å få laget mitt til å bli betre og vinne de store turneringene, virker litt som om grensen for meg er å komme meg gjennom Gruppespillet også stopper det helt opp.

 

Itillegg så finner aldri speiderere mine noe fornuftige spillere, så ender opp med at eg må leite selv. Til tider kan det blitt kjedelig når man ikkje finner og vist man først finner noe, så er ikkje spillerene intressert.

 

Å nå vil over halvparten av spillerene mine til andre klubber, for hos meg får dem ikkje ut ambinasjonene. Har vel egentlig mistet litt av gnisten til å spille dette spillet.

Lenke til kommentar

Veldig likt min situasjon i Molde, kommer til første utslagsrunde i CL så stopper det opp. I TL og Norske Cupen er eg total overlegen. Tapte min første hjemmekamp i TL etter 4 sesonger med strake seiere hjemme, 15-0-0.. Tapt i snitt mindre enn en kamp per sesong i ligaen siden eg startet, eg er i 2021. Hadde en fair sjanse i fjor på å faktisk avansere til kvarten men når man klsrer 1-1 hjemme mot liverpool med 19- 1 skudd fordel Molde blir det vanskelig, tapte 3-2 i England

Lenke til kommentar

Kom til kvartfinalen i CL to ganger med KR (Island), før jeg vant Europa League siste året, hadde vel 10 sesonger eller noe slikt. Gikk til Rapid Wien. Ny Europa League-seier og semifinale i CL. Østerrike er forresten en drøm å være manager i med sin fornuftige skattepolitikk.

Lenke til kommentar

Da har man fortiden gitt opp og være manager i PL, har prøvd meg både med City og Arsenal uten noen stor suksess ;( Med City så kjøpte jeg både inn Cavani og Falco, men ingen av dem funket sånn som jeg hadde tenkt, de scoret alt for lite mål i forhold til hva jeg betalte for dem. Samme gjaldt for spissene mine hor Arsenal, de scoret også alt for lite mål. I de fleste kampene så styrer jeg spillet og sånt, men klarer knapt og score mål, og hvis jeg scorer så blir det som regel med ett eller to mål og det holder ikke. Da motstanderen ofte scoret det dobbelte og jeg ender opp med alt for mange tap/uavgjort er i forhold til seire som gjør at jeg kan hevde meg i toppen av PL.

 

Så da ender jeg opp tilbake i Norge og med den gamle Rosenborg saven min der jeg har suksess :D Men da med ett mye, veldig mye mindre budsjett til å handle for selvfølgelig :p Kjipt av det skal være så vanskelig og klare seg i PL, men når ingen ting av det man prøver på funker så går det bare ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...