Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Går framover med Mosjøen forstår eg! :D

 

Aafk-saven min putrar og går. 2019 med stort sett total dominans på norsk grunn med sju TL og seks cupgull på rad. Utfordringa er derfor å kome seg så langt som mogeleg og evt vinne CL, men til no har det vore stopp i første utslagsrunde eller kvartfinale kvar sesong. Små forbetringar kvar sesong skal forhåpentligvis føre laget nærare semi/finale på sikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ja opp Arsenal og startet med Manchester City isteden for xD

 

Endte på en 5. plass, noe styret selvfølgelig ble litt skuffet for. Kom meg også til finalen i Ligacupen, men tapte den for Tottenham, ble slått ut i semifinalen i F.A. Cupen mot Man Utd og gikk ut av CL etter tap mot Real Madrid i kvartfinalen

post-55687-0-03324600-1362943324_thumb.png

 

Hentet bare en stor spiller og det var Edinson Cavani, men han har vært litt skuffende med få mål denne sesongen.

 

Men har nå etter en gjennomgang av spillerstallen min lagt ut neste hele laget for salg, mange av spillerne holder rett og slett ikke mål av det som kreves at ett topp lag i PL.

post-55687-0-02860300-1362943616_thumb.png

 

Det jeg ser etter nå er noen vinger på midtbanen jeg, føler ikke de jeg har er gode nok, men den sentralen delen er mer en grei nok. Ser også etter noen nye forsvarspillere, både sentrale og kant spillere.

 

Noen som har noen tips til spillere som kan være gode nok for klubben min? Har £46,41 Millioner til å bruke så langt.

Lenke til kommentar

Hva er rekorden til folk med antall trophe på 1 save her? Eg har snart fullført ein ny sesong, så etter denna sesongen har eg verdt i Arsenal fra 2012 til 2022. Og eg har 24 trophe og 12 sølv og hver eneste sesong er det Arsenal - United duell i England og Europa.

 

United med 5 pl gull og Arsenal med 4 pl gull og alle andre 0, og denna sesongen er det igjen eg og United som kjemper etter 30kamper. Og møtes i FA Semifinale

 

Mine trophe:

Premier League: 4

Champions League: 4

FA Cup: 2

Capital One: 3

Charity Shield: 4

Supercup Europa: 3

VM klubblag: 4

Lenke til kommentar

Første år i Europa League varte ikke lenge for mitt Mosjøen Vitesse slo meg 3-1 sammenlagt. Slått ut av cupen også i kvarten. Ligger på en fin fin 3dje plass i ligaen etter 26 kamper spilt, håper på gode resultater for trenger penger (ligger rundt millionen i minus hele tiden)

 

*Edit 4 :S help me jebus

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

1413766.jpeg

 

Og det er nok mangen spilere der som ikkje navne seie dåkke så masse så tar med bilde av noken av dei:

1413767.jpeg

1413769.jpeg

1413770.jpeg

1413771.jpeg

1413772.jpeg

1413774.jpeg

 

Og kanskje litt forvirende får noken att det er røde tall som er best, men det eg liker best... :p

 

Og Aboul Magd ser ikkje akkorat dårlig ut på da bildet, men er eigentlig bedre enn det og, berre hatt skikkelig skadde problem sesong

 

Og alle, untatt Aboul Magd, av dei der har verdt i klubben fra dei var 15-16år. Eg prøver alltid og utvikle talent gjennom klubben eller hente dei ungt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...