Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Min lengste save i min FM karriere var på 5 eller 6 sesonger, på forrige versjon.

På dette spillet sliter jeg med å prestere, får ikke grepet på spillet, så har kun kommet i 2 sesong...

Spiller du med LFC? Det er forferdelig vanskelig å prestere med dem i begynnelsen. Konsentrer deg om å ikke bli sparket og kjøp gradvis bedre spillere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må eg prøve å komme meg lengre i Europa med Molde, er redd for motivasjonen på denne saven hvis ikke det skjer denne sesongen. Har faktisk meget bra lag nå. Kommer som regel til første utslagsrunde i CL og da går det dårlig. 13-1-0 i TL så langt så spare spillere før CL kampene denne sesongen. For å sikre meg minst mulig skader og best mulig tilstand på spillerne mine.-

Lenke til kommentar

Kjøpte du han med en gang du starten spille da? :) og hvor på banen har du brukt han og i hva formasjon? :)

 

Kjøpte han i begynnelsen av spillet. Bruker han som både Venstreving og Høyreving pga. at jeg spiller med to spisser (4-4-2). Mestrer vingen like bra som posisjonen bak spissen. Men hvis du spiller 4-5-1 som de fleste gjør, anbefaler jeg at du bruker han som AMC (Advanced Playamaker)

 

post-180203-0-70034600-1361580273_thumb.png

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar

Når det umulige skjer! Tapte 2-0 borte i CL kvalikken mot fuckings Plzen. De har et latterlig bra lag. Hjemme slipper jeg inn mål med en gang, så jeg må score umulige 4 mål, men rett før slutt løsner det, og jeg klarer det! For en følelse, og så utrolig viktig! Ingen norske lag i CL gruppespill ville vært en katastrofe for neste år seeding og anseelse + jeg vill tapt ca 100 mill kroner.

Lenke til kommentar

http://1399515.jpeg

 

Greit talent som ble kjøpt inn av sportsdirektøren min tror jeg. Håper at Cazorla kan lære ham noen triks! :)

 

Også fått kjøpt Fabregas tilbake for 180 millioner (90 pga, 50% tilbakebetalingsklausul fra før)

Fikk ikke spille og tenkte at jeg kunne selge unna litt eldre spillere som Rosicky etc.

Endret av mafsa
Lenke til kommentar

Kjøpte han i begynnelsen av spillet. Bruker han som både Venstreving og Høyreving pga. at jeg spiller med to spisser (4-4-2). Mestrer vingen like bra som posisjonen bak spissen. Men hvis du spiller 4-5-1 som de fleste gjør, anbefaler jeg at du bruker han som AMC (Advanced Playamaker)

 

post-180203-0-70034600-1361580273_thumb.png

Solgte du Young, Nani eller Valencia da? e vell litt vell mye å ha Kagawa og Gøtze samtidig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...