Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lukaku med 43 mål i PL i år, helt vannvittig. 63 mål på 49(1) kamper for Chelsea i år. 6 ligatittelene deres på like mange år. Helt umulige :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hentet Carew til Start her i min første sesong. Ble en umiddelbar suksess det. Noen ganger funker de gamle ringrevene om de brukes riktig! :)

hentet han til liverpool, han scoret viktige mål og var viktig mann å ha foran, ble trener på laget etter han la opp :)

han vant hodeduellene, suarez tok bakrom, selv om det var BORINI som ble den store spilleren min det året så gjorde suarez en grei jobb, borini scorer alltid mot stor-lagene!

Skrevet

Siste overgangsdag:

18 timer igjen:

- Du har lagt inn bud på spiller X

12 timer igjen:

- Klubben har godtatt budet

6 timer igjen:

- Avis sier at overgangen er så godt som garantert

3 timer igjen:

- Spilleren sier han er stolt over skrytet han har fått fra deg

1 time igjen:

- Spilleren avslår budet

polls_computer_out_window.jpg_4257_840365.jpeg_poll_xlarge.jpeg

• Liker 7
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan greia med egenutviklede spillere fungerer.. Det er sånn at spilleren må være trent av klubben i 3 år mellom 16 og 21?

Er det sånn at jeg hvis jeg kjøper en 17-åring så blir han egenutviklet når han er 20 år? Og vil man kunne gjøre dette med en 18-åring?

Skrevet

Når en spiller sier han er "misfornøyd med treningen", hvor i alle dager kan man faktisk se hva han er misfornøyd med? Er det feil fokus, for høy intensitet, for lite intensitet?

Skrevet

Etter flere saver der det blei kortvarig, normalt ikkje 1 sesong. Så gjekk det tilbake til Arsenal som er eneste lag eg finner motivasjon med på FM. Kanskje lenger enn 2025 som var sist Arsenal save?...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...