Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

enig, fm suget er back! spiller videre på min lange save, i år har det startet dårlig som vanlig, ligger alltid 7-8 poeng bak, så tar jeg det igjen enten ved jul eller helt ved tampen, har en vanvittig avslutning for en eller annen grunn ^^ siste kampen ifjor scorte sterling i siste øyeblikk i kampen, vant serien med nettopp 1 mål, jeg trodde seriøst det var mer kamper igjen i sesongen, var litt confused ettersom jeg hadde drukket, men for ett valg å ta inn litt slitne sterling !

det er dette som er magien ved dette spillet hehe ^^

Lenke til kommentar

Gleder meg forferdelig mye til FM2014. Bare leter etter billigsalg på nettet om dagen. Satser på at CJS vil ha et billigalternativ (som alltid) om litt. Ellers i mellomtiden, spiller jeg på min desidert lengste save i FM2013. Jeg er på vei inn sesong 2026/2027. Dette er ikke classic, men full fm-modus. Aldri vært på ferie.

 

Jeg begynte som arbeidsledig og jobbet meg raskt opp. I år så leder jeg Wigan for 3dje året på rad, etter å ha hjulpet de opp ifra Championhip første sesongen med de. Venter fortsatt på det jobbtilbudet ifra Liverpool :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sykeste jeg har opplevd på FM noen gang... Min beste spiller forrige sesong begynte å få litt interesse fra større klubber. Jeg valgte å bare sette stiv startpris på han for å unngå bud fra totalt uinteressante klubber som vil ha avbetaling and shit. Barca byr £40 mill, noe som er sykt mye. Jeg tenker at faen heller, 'YOLO' og kontrer med £75 millioner. Barca aksepterer budet!

 

I'm torn. Skal jeg slippe godgutten min til Barca for £75 mill og få masse kæsj å handle for, eller skal jeg holde på han og håpe på det beste? Heller mot salg akkurat nå. Det er så sinnsykt mye penger det er snakk om her...!

 

a8wzb96315xzjhuhhb3.png

 

qoruva8txijykd28jwt9.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...