Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemte meg å prøve litt videre på Molde, kom til min første Finale ute i Europa. Europa League 2023-24, maks uflaks med at eg møte Bayern som det ble et kneper tap mot 3-2. Sliter å holde på spillerne mine når City, Barcelona og Real Madrid har begynt å vise interesse for flere. Blir prisene høyere for hver sesong man spiller? Eg har ikke fått kjøpt en spiller på 3 år. Spillere som har verdi på 5-10 mill skal klubbene ha 90 mill for. Så har blitt lite nye spillere de siste årene

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at sorteringen av spille under Team Selection blir herpa? Det vanlige er jo at alle er sortert etter posisjon, og man flyttes opp til toppen etterhvert som man blir valgt til å spille (GK, DR, DC, DC, DL, DMC ... osvosv). Er jo helt umulig å spille når det ikke er sortert på denne måten. Aner ikke hvordan man får tilbake denne sorteringen, noen som gjør?

Lenke til kommentar

Over der hvor det står posisjonen de spiller på, så står det "vlg", trykk på den så vil det sortere seg igjen riktig, hvis jeg forstod spørsmålet riktig ;)

 

Akkurat DET har jeg faktisk prøvd. Det er jo det som er hele problemet, at å trykke "pkd" (eller "vlg", om man har spillet på lolnorsk) ikke har ønsket effekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...