Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er de noen som vet når Football Manager 2014 kommer ut? har brukt å forhåndsbestilt de tidlig om sommeren dei tidligere årene ifra elkjop.no, men i år er de bare cdon.com som jeg finner spille på. å der er de ikke kommet noe utgjivelsesdato eller bilde av coveret,

Lenke til kommentar

Cheick M`Benque forlater klubben etter lang og tro tjeneste, litt trist. Men har så mye talent nå at det er klart for å skape nye legender. Han fikk 300 seriekamper for klubben, er Toulouse. Begynte karieren i Ålgård, vant 2 divisjon og kom til finalen i cupen. Tok over Strømsgodset, men fant meg ikke til rette. Tok over Toulouse og har vært her en stund nå, vunnet Ligue 1 to ganger på rad + ligacupen. Er i 2019.

Lenke til kommentar

Woopwoop! Endte sesongen i fjor med 18 seire (tok over klubben litt over halvveis i sesongen) og hittil har jeg vunnet 9 av 9 seriekamper pluss en cupkamp :D Dette går veien mot opprykk, selv om hver kamp har gått tyngre og tyngre.

 

PS: Jeg holder på med Las Palmas i Liga Adelante og er klar over at premiepenger er et fremmedord i Spania, men gjelder det samme for cupen? Dersom det ikke er premiepenger for cupen heller, hva er min motivasjon annet enn å trekke lag som Barca, Valencia, Real, oSv. som kan gi meg store billettinntekter?

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det å være klubbeier i MLS en drøm? De to første årene med Montreal Impact (tippet 15.plass av 19 lag) har gitt solide $6m og $11m i inntekter, og da har jeg i tillegg betalt for en utvidelse på 5.5k seter for ca. $10m. Har vært oppi lønnstaket hvert år og i tillegg hatt noen spillere som har blitt waived, men ikke valgt.

 

Hvordan får man signert Designated Players egentlig? Er ingen som vil komme bortsett fra de som allerede spiller i MLS (f.eks. Frings og Henry) og de koster for mye å kjøpe fri fra kontraktene sine.

 

Endte forøvrig på 17.plass første sesongen, men vant Champions League (kvalifiserte meg gjennom det kanadiske mesterskapet), andre året vant jeg skjoldet og playoffen, men tapte i CL mot et NASL-lag som hadde vunnet US Open Cup i kvartfinalen (lol).

 

Jævlig jevnt og godt konsept forøvrig på den amerikanske stilen med drafts og slikt, tror vi med fordel kunne innført noe lignende i Europa. Det svakeste laget velger først. Bare synd vi ikke har noe college-kultur.

Lenke til kommentar

Kamp 1 ja. :p

 

Hah, endte 0-0 på Mestalla! Etter 9-1 i skudd på mål og 61-39 i ballbesittelse :p

Står nå med 15 av 15 seire i ligaen, 3 innslupne mål og avansement i cupen hvor jeg enten møter Sevilla eller et tredjedivisjonslag. Det går utrolig bra, men jeg merker at det går tyngre og tyngre for hver kamp. I starten cruiset jeg inn til 2-0, nå sliter jeg meg til 1-0 i det 85. minutt.

 

Samma det, jeg begynner å tro på opprykk!

 

 

 

Kansellert fordi...

post-172997-0-23698900-1376323879_thumb.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...