Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen ting som irriterer meg så mye at PC'n snart fyker i veggen...

 

- 10 av 10 lag spiller i 4-2-3-1

- 10 av 10 lag vinner alltid mot 4-4-2

- Spillere som med viten og vilje løper vekk fra ballen

- Spillere som med viten og vilje jogger mot ballen når en motstander spurter

- Formasjoner som plutselig, som på et knips, ikke fungerer lengre

- Lag som ikke har scoret på 7 kamper slår deg 3-0 uten å bli svett

Lenke til kommentar

Noen ting som irriterer meg så mye at PC'n snart fyker i veggen...

 

- 10 av 10 lag spiller i 4-2-3-1

- 10 av 10 lag vinner alltid mot 4-4-2

- Spillere som med viten og vilje løper vekk fra ballen

- Spillere som med viten og vilje jogger mot ballen når en motstander spurter

- Formasjoner som plutselig, som på et knips, ikke fungerer lengre

- Lag som ikke har scoret på 7 kamper slår deg 3-0 uten å bli svett

 

Ikke glem, du har 25 skudd, 19 på mål.

Motstander har 3 av 3 på mål, og ender opp med å vinne 3-0.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en såpass god tropp at jeg ikke trenger å hente noen inn i januarvinduet da alle posisjoner er dekket, men kunne med fordel ha hentet inn noen unge talenter. Speiderne mine har lett etter unge talenter i halvannet år nå, men har ikke funnet en eneste spiller med bra potesiale som koster under 10 mill!

 

Har ca. 6mill. å handle for, men vurderer å spare pengene og heller la noen av de yngre spillerne i klubben få prøve seg dersom det skorter på spillere. Har bare en slik følelse at jeg forsterke i hvert vindu :(

Lenke til kommentar

Fakta skjedde.

 

Har en såpass god tropp at jeg ikke trenger å hente noen inn i januarvinduet da alle posisjoner er dekket, men kunne med fordel ha hentet inn noen unge talenter. Speiderne mine har lett etter unge talenter i halvannet år nå, men har ikke funnet en eneste spiller med bra potesiale som koster under 10 mill!

 

Har ca. 6mill. å handle for, men vurderer å spare pengene og heller la noen av de yngre spillerne i klubben få prøve seg dersom det skorter på spillere. Har bare en slik følelse at jeg forsterke i hvert vindu :(

 

Gjelder å være litt smart og. Ikke alle talenter er like dyre. Hentet for eksempel en 21-åring for £875k fra Kroatia (et land jeg anbefaler å sjekke ut, spesielt klubben Dinamo). Året etter hadde jeg bud på £15M for han.

Lenke til kommentar

Dette er vurderingen av laget mitt per 7. januar 2014.

 

Jeg leder ligaen med 18 seire av 18 mulige og er i kvarten i cupen mot Barcelona så der sier det stopp. Det er kun 1 kamp i uken så spillerne blir ikke særlig slitne mellom kampene.

 

Vitolo er ute med skade fram til rundt mars, men jeg har dekning. Taktikkene jeg bruker er som oftest 4-1-2-2-1/4-5-1 og 4-4-2. Sentralt på midten har jeg et ungt tallent som trenger spilletid så han kan steppe inn framfor David Gonzalez. Aleman er også solid på midten, men bruker han helst på høyreving.

 

Ville dere mene jeg har noen hull som øyeblikkelig bør tettes med tanke på min nåværende tabellsituasjon? Jeg har litt penger å handle for, men pga. økonomien ville jeg helst sett at jeg hentet inn billige talent eller ingen.

 

post-172997-0-47997800-1376494867_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Las Palmas, ja. Gjeldstynget fram til 2037, tror jeg, og med 970.000 i TV-inntekter per halvår :p

 

Trenger ikke nødvendigvis navn på talenter (men det er velkomment!), heller bare høre hva dere hadde gjort i min situasjon. Jeg har mer eller mindre bestemt meg for å rocke på med det jeg har ogikke hente inn noen nye. Jeg må uansett fornye en god del til neste sesong da jeg sannsynligvis rykker opp til La Liga og det er enkelte på laget som er litt oppi årene.

Lenke til kommentar

La nå merke til at jeg ikke har det "ordentlige" tyske landslaget, men det finnes vel noe man kan laste ned for å rette på det? Eller er det forsent nå som jeg har startet en karriere?

 

Dessuten lurer jeg på om jeg skal hente inn noen unge talenter nå, eller heller vente til "regen day" i mars. Jeg er avhengig av å låne de ut for resten av sesongen i januarvinduet og det tror jeg kanskje kan holde hardt. Mest sannsynlig venter jeg til 18. mars og sommervinduet og så forsterker jeg heller støtteapparatet nå med noen nye trenere og speidere. Ny assisterende manager kommer til sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...