Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Råtips til hvordan du kan tjene "raske" coins.

 

Bruk: http://fut13.ultimatedb.nl/

 

Se på spillere fra Brasil, Italia eller England. Jeg velger stort sett følgende søkekriterier: Brasil, Pace over 80, Skill minst 4.

Sorterer så på pris og får opp dem jeg har råd til å kjøpe. Sjekker hva markedet ligger på for et par av spillerne (ultimatedb er ikke alltid HELT up to date). Om noen ligger ut til BIN for xxx coins lavere enn snittet, kjøper jeg opp disse og legger dem ut rett under snittet (formasjon på spilleren har selvsagt noe å si, men ikke all verden)..

 

Ellers så søker jeg opp spillerne som ligger ute til open bids og prøver å få dem billigere. Legger til 20-30 i watchlisten og byr på dem fortløpende. Ender stort sett opp med et par billigere enn BIN-snittet. Noen blåser opp langt over BIN snittet (disse er man selvsagt ikke med å byr på).

 

I dag har jeg handlet mye Eduardo - kjøpt fra 750 til 2100 og selger for 2400-2600. Noen tjener jeg bra på, andre knapt 200 coins...

 

Dessverre ingen quickfix, men det fungerer i alle fall...

 

Edit:

Akkurat nå ser jeg at markedet for Eduardo ligger lavere for open bids enn det har gjort i hele dag. BIN ligger på rundt 2300, og alle open bids under 2k er "helt grei".

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Knuste nettopp hele 3 seters sofaen min i fillebitter etter at jeg tapte sølvfinalen mot dette laget: http://www.futhead.com/fifa/squads/326628/# Utrolig nok er kontrolleren helt uskadet. Trengte noe større å bryne meg på. Angrer ikke et sekund. Jeg HATET den sofaen uansett.

 

Faen så ekkelt det var å spille mot han fyren. Han var god, men alt han gjorde var å sende langpasninger om og om igjen, og hver gang stakk Tchite eller Cyriac rett i fra forsvarsspillerne mine og han var aleine mot keeper. Gang på gang. Sendte pasningene fra langt inne på sin egen banehalvdel. Sløkket. Dritt taktikk.. Horefaen var han! Dermed blir det vel å selge min godeste Lolo som har deilige 54 i pace, i tillegg til min keeper som er alt for liten for Fifa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Største problemet med keeperen din er vel at han er så svak i handling at han nesten ikke burde vært keeper.

 

Jeg fikk min lærepenge med Wetklo som har 68. Tror det aldri blir en keeper med lavere enn 70 i handling igjen.

 

Edit: oi, handling'en var ikke det verste, med 57 i posisjonering vet han vel knapt hvor målet står.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

23 managere i klubben nå, gir så fantastisk mye mening. Shiny for kontrakter og "vanlige" for moralkortene. Har nok til at gullmoralkort gir 50, som passer perfekt når nye spillere har stusselige 50 i moral.

 

Oppgradert det beste sølvlaget mitt også, som begynner å bli temmelig beast. Eneste jeg mangler er Pasquato for Cutolo. Tviler på at jeg gidder å investere i Sau. Spilt én kamp etter å ha fått inn Cutolo og Sansone, og flyttet Marilungo ned fra S til SOM, ble 7-0 og quit etter 70 min.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...