Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil spille H2H i Ultimate Team. Sølvlag mot sølvlag. Vil bare spille å ha det gøyt, men det går ikke an i turneringen. Konkurranseinstinktet slår inn for fult når jeg har noe å spille for, og jeg får anfall om jeg taper...

 

Har spilt EN eneste kamp jeg virkelig hadde det gøyt i. Rart nok tapte jeg denne på straffer, i tillegg til at det var finale i sølvturneringen. Gikk opp i 1-0 seier tidlig, men motstanderen snudde kampen, og gav seg ikke før det stod 1-3 i første omgang. Tro det eller ei, men jeg klarte å holde meg rolig. Utliknet etterhvert til 3-3 og følte jeg hadde en hånd på pokalen. Gikk så opp i 4-3 når ca. 80 min var spilt, men i det 88 minutt utliknet han til 4-4. Sjansefattige ekstraomganger resulterte i straffesparkkonkurranse, men da jeg trakk det korteste strået måtte jeg se meg slått. Epic finale. Beste "opplevelse" i Fifa 13. En enkel 6-0 seier kan ikke måle seg engang.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Keeperutspill, hva i helvete er greia med det? Har fått veldig mange mål i mot meg fordi keeperen kaster ballen rett på motstanderen som header opp til en umarkert spiss.. Det blir veldig fort sjanser ut av det og jeg har fått mange mål imot meg pga dette. Slik som det er nå kan man jo nesten bare klinke ballen utenfor mål med vilje fordi sjansen er stor for at man vil få en skudd/alene med keepersjansje uansett...

Hvis jeg det er en jevn kamp jeg trenger å vinne hender deg jeg bare skyter over sidelinja for å unngå det..

 

Cornere og innlegg? Er jo helt random, jeg har to gode midtstoppere, men alikevel klarer dem å tape dueller inne i 16 metern til tross for at de står godt posisjonert. Cornere er ihvertfall helt på tryne, mulig det er jeg som ikke har skjønt greia, men min oppfatning er at det er så og si umulig å forsvare seg mot, og det hele kun spiller på flaks.

 

For å ikke snakke om AI'en i spillet, i perioder spiller den så og si perfekt i andre perioder spiller den helt på tryne. Dette er noe jeg merker veldig godt og det går i perioder i min favør og andre ganger i motstanderens. Men de fleste her har vel merket at motstanderen plutselig vinner alt av dueller, får spillerom, spillere som går på gode løp i et sett, og så fort man klarer å vinne tilbake ballen har man ingen passningsmuligheter og en motstander oppi seg med engang så man rekker egentlig ikke gjøre noe som helst før man mister den igjen.

 

Man kan sikkert argumentere for at det kommer ann på formasjon, om man spiller med lagpress osv, men jeg tviler ihvertfall, det har skjedd flere ganger at det er jeg som er den som hele tia vinner ballen og får masse spillerom osv uten at jeg har gjort noe spessielt. Og i enkelte kamper har det også snudd underveis.

 

Jeg føler egentlig ikke at skills har så mye å si i fifa, selvfølgelig om det er stor forskjell mellom to motstandere vil jo den beste vinne. Men om det er jevnt synes jeg de tingene jeg snakket om over har alt for mye å si for utfallet i kampen..

 

Kan godt hende dere er uenige med meg, men det er ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar

Keeperutspill, hva i helvete er greia med det? Har fått veldig mange mål i mot meg fordi keeperen kaster ballen rett på motstanderen som header opp til en umarkert spiss.. Det blir veldig fort sjanser ut av det og jeg har fått mange mål imot meg pga dette. Slik som det er nå kan man jo nesten bare klinke ballen utenfor mål med vilje fordi sjansen er stor for at man vil få en skudd/alene med keepersjansje uansett...

Hvis jeg det er en jevn kamp jeg trenger å vinne hender deg jeg bare skyter over sidelinja for å unngå det..

 

Cornere og innlegg? Er jo helt random, jeg har to gode midtstoppere, men alikevel klarer dem å tape dueller inne i 16 metern til tross for at de står godt posisjonert. Cornere er ihvertfall helt på tryne, mulig det er jeg som ikke har skjønt greia, men min oppfatning er at det er så og si umulig å forsvare seg mot, og det hele kun spiller på flaks.

 

For å ikke snakke om AI'en i spillet, i perioder spiller den så og si perfekt i andre perioder spiller den helt på tryne. Dette er noe jeg merker veldig godt og det går i perioder i min favør og andre ganger i motstanderens. Men de fleste her har vel merket at motstanderen plutselig vinner alt av dueller, får spillerom, spillere som går på gode løp i et sett, og så fort man klarer å vinne tilbake ballen har man ingen passningsmuligheter og en motstander oppi seg med engang så man rekker egentlig ikke gjøre noe som helst før man mister den igjen.

 

Man kan sikkert argumentere for at det kommer ann på formasjon, om man spiller med lagpress osv, men jeg tviler ihvertfall, det har skjedd flere ganger at det er jeg som er den som hele tia vinner ballen og får masse spillerom osv uten at jeg har gjort noe spessielt. Og i enkelte kamper har det også snudd underveis.

 

Jeg føler egentlig ikke at skills har så mye å si i fifa, selvfølgelig om det er stor forskjell mellom to motstandere vil jo den beste vinne. Men om det er jevnt synes jeg de tingene jeg snakket om over har alt for mye å si for utfallet i kampen..

 

Kan godt hende dere er uenige med meg, men det er ihvertfall min mening.

 

Helt enig!

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som skjer når man plutselig lobber på åpent mål, uten å ha lobbet eller brukt for lite kraft? Ser ut til at jeg rykker ned på den "bug'en" nå. Lobbet plutselig i tverrligger når jeg bare skulle sette den i åpent mål.

 

Gjør det hele tiden selv. Jeg har på manuelt spillerbytte, så min "teori" er at jeg trykker inn L1 for å skifte til spilleren som får ballen, og når jeg bare skal dytte den enkelt i mål, lobber spilleren ballen over eller i tverr pga jeg trykket L1, selv om jeg ikke holder den inne. Jeg er helt seriøst når jeg sier at jeg oftere lobber over slike returer enn at jeg scorer på dem :)

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig som skjer når man plutselig lobber på åpent mål, uten å ha lobbet eller brukt for lite kraft? Ser ut til at jeg rykker ned på den "bug'en" nå. Lobbet plutselig i tverrligger når jeg bare skulle sette den i åpent mål.

 

Gjør det hele tiden selv. Jeg har på manuelt spillerbytte, så min "teori" er at jeg trykker inn L1 for å skifte til spilleren som får ballen, og når jeg bare skal dytte den enkelt i mål, lobber spilleren ballen over eller i tverr pga jeg trykket L1, selv om jeg ikke holder den inne. Jeg er helt seriøst når jeg sier at jeg oftere lobber over slike returer enn at jeg scorer på dem :)

 

Jeg lobber aldri (har faktisk ikke lobbet en eneste gang på FIFA 13, frivillig that is) og bytter heller aldri spiller offensivt. Dette er rett og slett en feil.

 

Holdt meg i 1. divisjon, men det var med et nødskrik. Måtte ha tre poeng i siste match og overkjørte han fullstendig, men lå under 1-0 og scoret 2-1 først i 90. min. Carlos Eduardo er dagens helt. 3-4-3 på 10 kamper.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med TMZ og Korehoret, mange av mine kamper går også slik.

 

Og utspill fra keeperen er helt mongo, så jeg sparkern den heller ut til innkast eller til nærmeste spilleren hvis det lar seg gjøre. Og når jeg leder la oss si 2-0 f.eks og jeg legger meg bakpå altså defansiv eller ultra det er da motstanderen kommer til de største sjansene og gjerne skårer par mål også. Så jeg tror jeg skal spille med attaking hele veien fra nå av.

 

En annen ting som irriterer meg er at jeg nesten alltid slipper inn mål før det har gått 5min av kampen.

Lenke til kommentar

Jeg scorer stort sett alltid et mål før det er gått 10 minutt av kampen. Samtidig synes jeg keeper gjør utrolig mye forbanna tafatte greier. I går spilte jeg noen kamper og et av målene jeg slapp inn var stang-keeper. Keeper reiser seg og løper mot ballen som ligger på rundt 1 meter. I stedet for å plukke opp ballen, så løper han den i mål som en annen idiot.

 

Ellers et veldig artig spill! :)

Lenke til kommentar

Må si meg enig med TMZ og Korehoret, mange av mine kamper går også slik.

 

Og utspill fra keeperen er helt mongo, så jeg sparkern den heller ut til innkast eller til nærmeste spilleren hvis det lar seg gjøre. Og når jeg leder la oss si 2-0 f.eks og jeg legger meg bakpå altså defansiv eller ultra det er da motstanderen kommer til de største sjansene og gjerne skårer par mål også. Så jeg tror jeg skal spille med attaking hele veien fra nå av.

 

En annen ting som irriterer meg er at jeg nesten alltid slipper inn mål før det har gått 5min av kampen.

 

Med ultradeffanisiv vil motstanderen ha ballen mye mer, og komme til flere sjangser. Spiller sjelden ultra.

Lenke til kommentar

tempo kort noobs er det værste jeg veit. når rio ferdinan løper opp jakub blaszczykowski, da blir jeg pissed.

Og keepern, når du rykker ut med keeperen ut til 16 meteren for å prøve å finte ut spilleren til å ta en lobb, så fortsetter keeperen å spurte som en kåt trønder mot spilleren, hva gjør spilleren da? jo, lobber :'(

Lenke til kommentar

Kan noen sjekke Webappen? Får plutselig opp at jeg mangler flash(noe jeg har). Prøvde også på en annen PC, fikk samme beskjed.

Jeg sjekket nettopp om jeg kom inn og det gjorde jeg. Er du sikker på at det ikke er noen oppdatering o.l til Falsh som gjør at du ikker kommer inn?

Har desverre ikke så mye peiling på Flash og diverse andre datasaker, så jeg kan ikke hjelpe så mye :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...