Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her. Og hver gang jeg skal ta å velge et lag i Season for så å søke opp motstander så fryser spillet seg. Andre som opplever det? Har vært slik siden går. Tillegg er lagoppstillingene helt fucka på de fleste lag.

 

Edit: litt feil tråd :p

Endret av Tarmsprekkar Elof
Lenke til kommentar

den mistet alle kontraktene.. Får de ikke ut, noen som opplever det samme?

 

En av de jeg kjøpte mistet også alle kontraktene. Merkelige greier. Skulle tro noen andre fikk kjøpt spilleren og har spilt og endret på den. I så fall, blir jeg enda mer pissed!

Lenke til kommentar

Samme her. Og hver gang jeg skal ta å velge et lag i Season for så å søke opp motstander så fryser spillet seg. Andre som opplever det? Har vært slik siden går. Tillegg er lagoppstillingene helt fucka på de fleste lag.

 

Edit: litt feil tråd :p

Samme her. Og hver gang jeg skal ta å velge et lag i Season for så å søke opp motstander så fryser spillet seg. Andre som opplever det? Har vært slik siden går. Tillegg er lagoppstillingene helt fucka på de fleste lag.

 

Edit: litt feil tråd :p

 

Mener du att spillet låser seg? Xboxen min har låst seg i hele dag mens jeg spiller FIFA. Aldri opplevd får. Må skru av xboxen med powerbutton.. Lørdagskveld </3

Lenke til kommentar

Hvis ikke dette er kompensasjons-materiale, så vet ikke jeg altså...

 

Heldigvis har jeg vært opptatt i hele dag og ikke spilt fifa, men når alle de som hadde tenkt å spille det ikke får gjort det, så er det virkelig dårlig. Det at det ikke har gått 1 dag uten problemer siden launch, enten det gjelder web-appen eller EA serverne, gjør det ikke bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...