Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har dere fått så svære lag egentlig? FIFA points eller noe?

Personlig så er det trade. Fikk spillet tidlig og derfor kunne jeg tjene opp $ før flere fikk spillet. Og når flere fikk spillet tradet jeg bare david luiz. ;)

 

Noen flere her som har kolarov? Elsker frisparkene hans men føler at det går på bekostning av hurtighet frem og tilbake på banen

Lenke til kommentar

Hvordan har dere fått så svære lag egentlig? FIFA points eller noe?

Personlig så er det trade. Fikk spillet tidlig og derfor kunne jeg tjene opp $ før flere fikk spillet. Og når flere fikk spillet tradet jeg bare david luiz. ;)

 

Noen flere her som har kolarov? Elsker frisparkene hans men føler at det går på bekostning av hurtighet frem og tilbake på banen

Du får satse på at IF-kortet hans blir raskere.

Lenke til kommentar

Jeg har selv 190k og har ikke brukt en eneste krone. Tjente bla. 20k i går kveld. Egentlig går det mye på flaks. Fant f. eks en hulk til 10k bin, og vips så var jeg 25k rikere. Formasjonskort og posisjonskort er det også mye å hente på siden det åpnes masse pakker og folk vet ikke helt hva slike kort går for.

Lenke til kommentar

EA bør lære seg å fullføre spill før utgivelse. Pisslei det horepakket. Fult klar over at alle spill har et par bugs ved release, men fy faen så overdrevent dårlig dette her har vært. Jeg må i tillegg starte spillet to ganger, HVER gang jeg skal spille Fifa, fordi EA serverne nekter å godta at jeg har online pass første gangen. Møkkaspill.

 

EDIT: Enda en spiller stucket seg i watch list. Da går det vel ikke an å kjøpe en eneste spiller da. :)

Endret av G27
Lenke til kommentar

EA bør lære seg å fullføre spill før utgivelse. Pisslei det horepakket. Fult klar over at alle spill har et par bugs ved release, men fy faen så overdrevent dårlig dette her har vært. Jeg må i tillegg starte spillet to ganger, HVER gang jeg skal spille Fifa, fordi EA serverne nekter å godta at jeg har online pass første gangen. Møkkaspill.

 

EDIT: Enda en spiller stucket seg i watch list. Da går det vel ikke an å kjøpe en eneste spiller da. :)

 

Har du fått de nå? Jeg har fire spillere fast i watch list..!!!

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke fått de enda, Pwiur. Jeg har fem spillere fast i watch list.. Klikker mongiiiiis! Vil bygge dette laget: http://www.futhead.c...squads/138824/# . Men det går jo ikke når jeg ikke får spillerne jeg kjøper! Årrh!

 

Web Appen går svært tregt for meg. Når jeg f.eks. byr på en spiller loader det i ca. 4-5 sekunder før det blir gjennomført.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...