Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team


PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

  1. 1. PS3, 360 eller PC?

    • PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7


Anbefalte innlegg

Håper de klarer å gjøre pace mindre "verdifullt" enn tidligere. Ifølge Hjerpeseth (i et intervju) så sier han at spillere som er raske, men har dårligere ballkontroll ikke vil klare å føre ballen i høy hastighet uten å få dårlig ball berøringer. Om det funker som de sier vil sikkert spillere som Ronaldo klare å få gode touch mens han ligger opp mot toppfarten, mens spillere som Guillermo Rojas vil ha problemer med å ligge opp mot toppfarten når han skal ha gode touch. Det vil gjøre at de "dårlige" pace spillerne ikke bare kan løpe alt de vil frem og tilbake slik de har gjort nå. Da må man ha gode spillere også, som faktisk er fair.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske fornøyd med mitt italienske lag: http://www.ea.com/intl/football/fifa-ultimate-team/show-off#f46xODW5nJLb6:ps3

Men allikevel kan jeg bli knust online av andre der spillerne løper fortere, har bedre ballkontroll og bommer aldri på mål. I tillegg virker det som om spillerne hos motstanderne aldri blir slitne og kan holde et fryktelig tempo gjennom hele kampen! Er det mulig å gi spillerne sine digitalt amfetamin??

 

Det er ganske demotiverende for meg ihvertfall, når til og med Balotelli sliter med å ta imot en ball foran mål og en mindre kjent russisk spiller er som en liten Messi på det andre laget...

Lenke til kommentar

Liga BBVA

http://www.futhead.com/fifa/squads/build/12641960/

 

Russisk/BPL Hybrid

http://www.futhead.com/fifa/squads/11897154/

 

Mine 2 lag for tiden. Noen som har tips til forbedringer? Har forsåvidt IF utgaven av taarabt og Eto, men siden bugger litt i nettleseren min så fikk ikke lastet opp på nytt. I hybrid laget mitt er det et krav med 5*star skill foruten Eto selvsagt, kanskje litt vanskelig å få endret noe på dette laget uten om å bygge det om helt

 

Også fullt klar over at keeperen min på la liga laget er helt på trynet, men har bare ikke giddi å prioritert det enda.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar

Dette laget er faktisk ganske ok!

 

På papiret ser det ganske ille ut, med Naldos work rates, Santanas "jeg kan bare løpe og head'e", Subotics interceptions (dårligere enn Danilinho f.eks.), Gündogans svake defensive stats (brukt ham på SDM selv, men med en makker med mer defensiv tyngde enn Müller) og litt dårlige work rates, Müllers work rates og svake defensive stats, 2* weak foot og svake pasninger på Podolski, Reus' "jeg blir igjen på midtbanen, jeg" og Essweins (som sikkert joiner Reus på midtbanen, ikke prøvd ham) nothing but pace.

 

Schürrle og Kuba er innenfor, Neuer er beast :p

Endret av Brickwall
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk MOTM Júlio César her om dagen, og ble 260k rikere. Så etter mye om og men fant jeg ut at jeg skulle prøve TOTS kortet til Toni Kroos, ettersom jeg er stor fan av spillere med 5* weak-foot samt gode stats i langdistanse-skudd.

 

Etter å ha finkjemmet auction-house endte jeg opp med å vinne en budrunde, 185.000. Så jeg var ganske fornøyd, siden han gikk trossalt i gjennomsnitt for +200k på PS3.

 

Men neida, når jeg gikk inn i watch-list for å plukke opp kortet, så var det f*** ikke der. Selv om det stod at jeg hadde nettopp vunnet auksjonen på web-appen.

 

Så nå sitter jeg her, 185k fattigere, ingen spiller og fly forbanna på spillet. Har sendt inn mail til support-siden til EA. Men har ikke så stor tro, ettersom flere har tydeligvis ikke mottatt spillerne deres.

 

Så, what to do?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...